Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Denne har ingen justerning av lysvinkelen nei. Pastaen skal helst rundt led modulen så den fyller "gapet" mellom denne og metallet i hoden på lykten. Jeg legger som regel "pastaen" i en ring inne i hodet før jeg dytter inn modulen, men ikke overdriv. Det skal ikke så veldig mye kontakt til da denne leder varme veldig godt. Skru lykta sammen igjen sånn du vil ha det slik at den herder fast i riktig posisjon. Eneste plassen du ikke vil ha noe klin på er + polen midt under modulen, men pastaen leder uansett ikke strøm.

Er noe dritt at de lager 18650 batterier som slett ikke er 650 lange. Lønner seg å kikke på dimensjonene som står oppgitt.

Ja, jeg vasker med svamp!

Skrevet

Både på SmartClub og Coop Obs har de enkle halogenlamper (500W) på stativ til 150-180,-. Jeg bruker 1-2 slike og en dobbel en tilsvarende du linket til fra Bilxtra.

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Christoffer
Skrevet

Mest mulig, kort og godt.

Forskjellen på enkel og dobbel lyskaster er som natt og dag.

Det er helt sant, selv har jeg 12 stk 2x49W armaturer med 865 farge og jeg bruker alltid et stativ med 2x300W i tillegg for å se swirls og slikt.

• 1 month later...
Skrevet

Det er helt sant, selv har jeg 12 stk 2x49W armaturer med 865 farge og jeg bruker alltid et stativ med 2x300W i tillegg for å se swirls og slikt.

Jeg har 8 stk, 2x36w. 865 i taket

2stk flyttbare av samme lys og effekt

Fint arbeidlys og uten sydentemeraturer foran lampa :-)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår