Krisse

Erfaring med Hamron?

Titta litt rundt omkring på nettet, og kom over Hamron produkter på Jula.no. Er det noen som har testet ut noe fra dette merket? Selv har jeg aldri hørt om det... :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det de derre 20 krs produktene? Tror jeg prøvde ei avfetting fra de ei egang, funket helt ok

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, koster omtrent like mye som handleposen :rofl1: Tenkte jeg skulle prøve felgrensen kanskje... Så kan jo ta en liten ''test'' av den for morroskyld :fun: Sikkert noe skjit, men skal få en sjanse ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket litt rundt dette merket i dag; disse produktene er de samme som Hagmans. De lager sk "private label", mekonomen fører også disse under eget navn. Skal være helt greie produkter :)

Endret av madskh
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avfettingen er ganske grei, hvertfall når man tar prisen i betraktning. Tekstilrensen er ikke noe særlig å samle på. Felgbørsten er god. Men der stopper også min erfaring med merket. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel tråd, jeg vet, men kom over en felgrenstest som kan være interessant. Hamron kom på 1.plass, mest pga lav pris og at den er syrefri (går jeg ut ifra, er ikke sikker).

http://smartson.se/test/familj-fritid/sport-fritid/Test_-_10_fälgtvättar.html

Ingen av de kjente DCN-favorittene var med, men Sonax Xtreme (ClasOhlson), som endel har positiv erfaring med, var med i testen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive