Gå til innhold

Til dere som bruker borrelås til skiltene deres...


Simen

Recommended Posts

Fortsatt billigere :P kan "hake" av for at priser skal vises med mva også.

70 kr ca billigere for produktet og 80 kr billigere frakt. Pluss varen på lager..

Endret av Bjørn_A

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Kjøpte 3M Dual Lock på swedol på forus idag. 138 kroner for en rull på 2,5 meter. Så nå henger mine skilt i borrelås :D hyggelig pris også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte 3M Dual Lock på swedol på forus idag. 138 kroner for en rull på 2,5 meter. Så nå henger mine skilt i borrelås :D hyggelig pris også.

Har du artikkelnummer på den, da kan vi finne den i nettbutikken og bestille fra dem.

Fant den til slutt.

AK-33396.jpg3M.jpg

BORRDUAL LOCK

25 mm x 2,5 m, svart.

Art.nr Pris AK-33396 110.00

Endret av Suse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som vurderer 3M Dual Lock men ikke vil vente eller betale frakt, så er det ett veldig godt alternativ til Dual Lock hos Clas Ohlson :) Den er klin lik, sitter som bare det, bruker den selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sindre2

Til dere som vurderer 3M Dual Lock men ikke vil vente eller betale frakt, så er det ett veldig godt alternativ til Dual Lock hos Clas Ohlson :) Den er klin lik, sitter som bare det, bruker den selv :)

Har du en link til den? :) fant den ikke ved første øyekast på nettsiden deres ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker de som sagt på min, og du skal jobbe godt for å rive av limet. Jeg sier ikke at den er bedre, fordi jeg har ikke prøvd 3M DL. Eneste jeg vet er at det funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Jeg har tidligere brukt noen ganger diverse Dual lock tape foran. Uten å ha prøvd 3M sin som sikkert er bra, som ellers 3M sine produkt, kan jeg si at Dual lock tapen funker fint HVIS man har en del av tapen under skiltet. Mistet skiltet 2 ganger i mitt liv i tyskland og det ønsker jeg ikke å oppleve igjen. Sikkert bra for norske veier der mange er livredde for å komme over 80km/h men ikke bra nok for utlandet. Derfor har jeg faktisk limt skiltet foran på A4en fast. Enkelt og greit og det skal ikke av. Skitt kommer ikke under noen plasser da skiltet er limt tett uten noe skiltholder. Lim er vel Wurth sin, samme som brukes for å lime inn frontruter.

Bilen jeg holder på med nå skal ha ny lakk så det passer fint med nye skilt og da kommer jeg til å prøve 3M sin Dual Lock tape. Så den bør funke. Er ikke moro å miste skiltet i Tyskland på autobahn..

Endret av _Makki_

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil da tro at når man kjører i større hastigheter blir skiltet presset mot bilen, altså det sitter bedre? Men det kommer vel kanskje for mye luft under skiltet og "drar" det av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel at om skiltet ramler av i nærmere 200kmt, kan det gjøre en del skade (om ikke forårsake ulykker) på de som evt. skulle treffe dette flygende skiltet i tilsvarende hastigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg bruker 3M sin Duallock tape og jeg må bruke makt og brekke av skiltet om det skal av..

Skiltet sitter vel ikke så veldig mye bedre i fangeren med 4 korte selvborende skruer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...