Gå til innhold

Til dere som bruker borrelås til skiltene deres...


Simen

Recommended Posts

Simen: Hvis du vil teste 3M sin Dual Lock borrelås og du ikke trenger mer enn til skiltene dine, så kan du få noen biter av meg.

Gi meg adressen din på PM så skal jeg sende med posten.

PS. Det er viktig at du rengjør GODT der hvor borrelåsen skal festes. Både på bil og på skiltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen: Hvis du vil teste 3M sin Dual Lock borrelås og du ikke trenger mer enn til skiltene dine, så kan du få noen biter av meg.

Gi meg adressen din på PM så skal jeg sende med posten.

PS. Det er viktig at du rengjør GODT der hvor borrelåsen skal festes. Både på bil og på skiltet.

Ser du bor i Bergen, så drister meg til å spørre hvor du kjøper den teipen? Er lysten på å få vekk skiltramma foran - uten å miste skiltet etter 100m.

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du bor i Bergen, så drister meg til å spørre hvor du kjøper den teipen? Er lysten på å få vekk skiltramma foran - uten å miste skiltet etter 100m.

Handler denne av 3M selger som kommer innom jobben.

Kan også avse noen biter til deg hvis du ønsker det?

Holder til i Åsane hvis du vil hente eller gi meg adressen din på PM så sender jeg med post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler denne av 3M selger som kommer innom jobben.

Kan også avse noen biter til deg hvis du ønsker det?

Holder til i Åsane hvis du vil hente eller gi meg adressen din på PM så sender jeg med post.

PM sendt!

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TeGe: Jeg fikk noe snadder i posten idag, if you know what I mean. ;) Var da voldsomt så spandabel du var også, har nok til mange biler jeg nå. Dama skal ha nye skilter snart også, så da blir nok disse brukt der også. Tusen takk, de kommer godt med. Snille mannen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TeGe: Jeg fikk noe snadder i posten idag, if you know what I mean. ;) Var da voldsomt så spandabel du var også, har nok til mange biler jeg nå. Dama skal ha nye skilter snart også, så da blir nok disse brukt der også. Tusen takk, de kommer godt med. Snille mannen! :)

Helt i orden :thumbup:

Får håpe denne funker bra da. Har i alle fall god erfaring med den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm. Klippa av en liten bit for å teste limet. Og ja det sitter veldig godt, og gir ikke etter for borrelåsen. Knallsaker dette! 3M er kongebra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Kan dere ta noen flere bilder av hvor dere har plassert borrisen? Har lyst til å prøve selv, men er redd for å miste skiltet ;)

Velkommen til forumet! ;)

Bakskiltet mitt er festet på fire punkter, slik...

IMG_5093.jpg

Henger kjempegodt, og kan når som helst ta det av om jeg f.eks. vil vaske bak der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg trenger ikke å være forsiktig. Holder seg bra mot HT og jeg spyler skikkelig rundt der, som overalt ellers på bilen. 3M Dual Grip er bra saker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg trenger ikke å være forsiktig. Holder seg bra mot HT og jeg spyler skikkelig rundt der, som overalt ellers på bilen. 3M Dual Grip er bra saker. :)

Kjempegreier. Blir vel slenge på noe slikt ved neste bestilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...