Hans Wilhelm

Jeg er smittet....

Og på vei til å bli alvorlig syk og hektet...

Har nettopp begynt med bilpleie på "ordentlig", og er fasinert! Har enda ikke tatt en hel bil, men ett panser og idag noen stygge riper på bakskjermen. Det vil si de VAR stygge :-). Hadde dårlig tid, men klarte ikke slutte! Må bare ta den lille der også... der var det jammen enda en, og enda en... Så ble det mørkt...

Fantastisk gøy, og som.overskriften sier, jeg er smittet, og morgendagen kan ikke komme fort nok så jeg kan fortsette!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra! Det er veldig fort gjort å bli hekta ;) Håper du får en like givende dag i morgen!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes desverre ingen kur :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det finnes desverre ingen kur :(

Dessverre? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre? :P

I følge min bedre halvdel så er det "dessverre" som er det riktige ordet ja :D

Endret av Bilpleie gærning
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben. Jeg har i følge venner og familie utviklet et fanatisk forhold til bil. At det er forbudt å berøre lakken ser ut til å være vanskelig å forstå. Likeså at jeg bare parkerer helt i ytterkant av parkeringsplasser og lengst mulig unna innganger. Svigermor mener jeg er helt kokt i toppen. Kjerringa har imidlertid forståelse for dette og er ekstremt forsiktig.. :-)

Endret av Odd-M
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At det er forbudt å berøre lakken ser ut til å være vanskelig å forstå.

Kjenner til det problemet :mad:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge min bedre halvdel så er det "dessverre" som er det riktige ordet ja :D

Hehe..ja, du er vel inne på noe der. Fruen ble vel ikke kjempeimponert over prioriteringene mine når jeg stod i en 4 timers tid med bilen fremfor å møte hu på Ikea.. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe..ja, du er vel inne på noe der. Fruen ble vel ikke kjempeimponert over prioriteringene mine når jeg stod i en 4 timers tid med bilen fremfor å møte hu på Ikea.. :P

Hehe, hun sukker like tungt hver gang hun ser jeg er inne på en nettbutikk å sikler på div bilpleie greier :P

"Skal du ha ENDA mer?" :D

Endret av Bilpleie gærning
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tatt bilen innvendig i dag. Bare lett, men FOR en følelse at bilen ser så bra ut som aldri før i mitt eie! Fikk Foamgun og litt microfiber i posten i dag. Gleder meg til å prøve!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg ny bil i dag pga kjerringa var lei av å måtte ta bussen hele tiden pga shining av bilen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til galskapen, HW! Så bilen ble enda gulere plutselig? =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si jeg er litt hekta sjæl, og dama synes jeg bruker litt VEL mye tid på bilen til tider - både Bilstereo og Bilpleie :) Jeg er ganske blakk nå også, fordi jeg har brukt litt for mye penger på produkter i det siste. Men det er verd det! Sykt avkoblende å holde på med det, og utrolig masse snadder å få tak i der ute... Men folk skjønner ikke at det ikke er lov å ta på lakken nei :( Dattera til fettern min (2 år), løp rundt bilen min og lekte med nøkler, prøvde å åpne dørene med et stort nøkkelknippet dinglende - da kokte det litt i topplokket mitt. Er 99,9% sikker på at noen av ripene mine er fra det skrekkscenarioet ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er deilig å vite at det finnes flere likesinnede der ute!

Jeg personlig blir nok sett på som litt i overkant, da jeg i tilfeller som beskrevet ovenfor med unger som løper rundt bilen etc vil si klart fra til den enkelte unges foreldre om at ungen må fjernes fra bilen uansett om det er ukjente, vennepar, familie osv. Om de syntes jeg er en tulling fordi jeg bryr meg mer om bilen min enn at ungen får ha det gøy, så får det bare være. Det er bedre at de syntes jeg er litt snodig enn at jeg må betale masse penger eller legge i en masse ekstraarbeid for å få vekk eventuelle riper, skader og bulker. Leke kan ungene gjøre et annet sted, f.eks. i hagen. Er det ikke det som er normalt? I mitt hode skal det ikke være greit at en unge får lov til å holde på slik som eksempelet ovenfor, spesielt med nøkler i hånda.

Når det gjelder min samboer, så er hun flink til å være forsiktig. Hun fikk ny bil tidligere i år, og hører på det jeg sier ift alt fra måkedritt til hvor man bør parkere. Jeg slet litt i starten, men jeg tror jeg har fått vist henne nok skrekkscenarioer nå til at hun skjønner at jeg vet hva jeg snakker om. Det samme begynner å vise seg ellers også, spesielt i min nærmeste familie. De fleste skjønner nok innerst inne at det er lurt og fornuftig å ta vare på den eiendelen som i manges liv er den nest dyreste.

Keep up the good work alle sammen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg ny bil i dag pga kjerringa var lei av å måtte ta bussen hele tiden pga shining av bilen...

:rofl1:

Må si jeg er litt hekta sjæl, og dama synes jeg bruker litt VEL mye tid på bilen til tider - både Bilstereo og Bilpleie :) Jeg er ganske blakk nå også, fordi jeg har brukt litt for mye penger på produkter i det siste. Men det er verd det! Sykt avkoblende å holde på med det, og utrolig masse snadder å få tak i der ute... Men folk skjønner ikke at det ikke er lov å ta på lakken nei :( Dattera til fettern min (2 år), løp rundt bilen min og lekte med nøkler, prøvde å åpne dørene med et stort nøkkelknippet dinglende - da kokte det litt i topplokket mitt. Er 99,9% sikker på at noen av ripene mine er fra det skrekkscenarioet ;)

Husk at det er lov å gi beskjed om at slik oppførsel er uakseptabel. Hvis det skjer igjen kan du jo bare spørre om fetteren din har råd til å spandere hellakkering på bilen din. Skal bare se ungen blir sveivet inn rimelig kjapt da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive