Gå til innhold

Recommended Posts

Tommy
Skrevet

Fikk inn denne for en 1 stegs jobb, med lakkforsegling, og innvendig vask og skinnpleie.

Ble ikke så mangen bildene, ettersom jeg ikke var helt i form, å ville konsentrere meg om å bli ferdig.

Startet med å legge prickbort, avspyling, ironx, avspyling, skummet med CG c+wg og CG gr. Så ble det berøringsvask med grituard bøtte med c+wg i bøtta og MG wash mitt. Tørket med Miracle dryer, å da så den slik ut.

IMG_2884.jpg

IMG_2885.jpg

IMG_2886.jpg

IMG_2887.jpg

IMG_2888.jpg

Her er et par 50/50 av førerstolen etter en runde med SV leather cleaner og børste

IMG_2889.jpg

IMG_2890.jpg

Her er skinn ferdig renset, og satt inn med SV leatehr milk.

IMG_2891.jpg

Resten av interiør ble vasket med apc og mf, vinduer med lofritt papir og MG glass cleaner, tepper støvsugd og forseglet med CG fabric guard

IMG_2892.jpg

Så noen 50/50 av lakken. Her etter en runde med roterendes og MG #80 på gul MG diamond pad.

IMG_2893.jpg

IMG_2894.jpg

IMG_2895.jpg

IMG_2896.jpg

IMG_2899.jpg

Eksos fikk enrunde med SV metal polish. Før.

IMG_2900.jpg

Etter

IMG_2902.jpg

Så noen ferdig bilder. LSP var MG#21 som ble lagt med Flex DA og MG sort finishing pad. (ble tatt wipedown med Eraser etter MG#80)

IMG_2903.jpg

IMG_2904.jpg

IMG_2905.jpg

IMG_2906.jpg

IMG_2907.jpg

IMG_2908.jpg

IMG_2909.jpg

IMG_2910.jpg

IMG_2911.jpg

IMG_2912.jpg

IMG_2913.jpg

IMG_2914.jpg

Tidsforbruk på denne var på ca 10 timer.

Beklager at det ikke var så mye bilder, men kommer sterkere tilbake.

*** BILDER ER IKKE TILLATT BRUKT UTEN TRÅDSTARTERS SAMTYKKE ***

  • DCN Poeng 33

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Skovdahl
Skrevet

Snakk om turnover på en-stegs da! Så ut som en tilsvarende god forfriskning av interiøret også. Bilder eller ei, det er credverdig :)

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

  • Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Flott enstegs Tommy.

Godt at du beviser at gamlinger ikke tåler å dra på tur med oss unge til Zürich..

Jeg drakk nok Redbulltoddy og er fortsatt frisk :)

Anders_Aa
Skrevet

Strøken en-stegs! God forskjell på interiøret også ;)

dansken
Skrevet

Skal si at det har vært effektive 10 timer :thumbup:

Veldig bra resultat både inn- og utvendig!!

Cred er levert og fullt fortjent B)

cotte78
Skrevet

Meget bra en stegs jobb. :thumbup:

Bra att du fikk dokumentert denne jobben, selv om formen ikke var på topp.

Skrevet

Blankt! :D Cred gitt!

Sto masse bilporno i den oppkjørslen din! ^_^

Din E92??

Skrevet (endret)

Flott enstegs Tommy, fin 50/50 på skinnet.

Drit lekker farge dette her, noen anelse om hva denne lakken heter?

Tommel opp og cred gitt :thumbup:

Endret av Bilpleie gærning
Tommy
Skrevet

Flott enstegs Tommy.

Godt at du beviser at gamlinger ikke tåler å dra på tur med oss unge til Zürich..

Jeg drakk nok Redbulltoddy og er fortsatt frisk :)

Bare vent til du er gift, da tåle ikke du noe heller ;)

Blankt! :D Cred gitt!

Sto masse bilporno i den oppkjørslen din! ^_^

Din E92??

Det er "konebilen"

Flott enstegs Tommy, fin 50/50 på skinnet.

Drit lekker farge dette her, noen anelse om hva denne lakken heter?

Tommel opp og cred gitt :thumbup:

Mørk blå metallic :wacko:

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

  • Admins
truhaa
Skrevet

Knall jobb Tommy.. Imponert over hva du klarer å få til :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Ha-ha jeg leste denne på kvelden andre dag mens jeg trælet og bannet med en X5 og fikk akutt detailingsangst :fun: (Jeg var rimelig frustrert!)

Flott jobb og søt liten bil! (Jeg elsker forresten den røde E92en :wub: )

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

svenrik
Skrevet

Kjempejobb på kort tid, imponerende!

Foretrekker du diamond pad ovenfor 1.0/2.0 pad ?

Skrevet

Vanvittig bra hurtigjobb, sånt er vel mulig når man begynner å bli såpass rutinert :thumbs:

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår