Gå til innhold

Kompakt høyttrykkspyler


mariuso

Recommended Posts

Hei,

Har vært stilltiende leser av forumet en stund, og setter stor pris på all den fantastiske informasjonen man finner her. Nå har jeg dog kommet frem til at jeg trenger litt veiledning.

Har nemlig tilgang til en vaskeplass i garasjeanlegget hvor jeg jobber, men av en eller annen grunn så har man ikke investert i en høyttrykkspyler der. Er derfor på utkikk etter en kompakt høyttrykkspyler som jeg får plass til i bagasjerommet på V60-en, sammen med bøtter og det som måtte være.

Har sett litt på Nilfisk C105.6, som ser ut til å være passelig stor. Det store spørsmålet er om denne duger til vaske av bilen, eller om det blir penger ut av vinduet?

I og med at jeg bor midt i Oslo hadde det vært meget pratisk å kunne rulle ned til jobben, og stå i fred der med bilvasken, uten å måtte reise opp til Softwash på Østre Aker Vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johime(joakim)

Jeg har Karcher K5 compakt, god spyler med 500l/t :)

Såpass liten at jeg får god plass i bagasjerommet på min Audi A1 til den og 15meter slange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Karcher K5 compakt, god spyler med 500l/t :)

Såpass liten at jeg får god plass i bagasjerommet på min Audi A1 til den og 15meter slange :)

Har også denne, funker kjempebra!

Saab 9-3, 2004 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...