Pr. idag har jeg bare 50% jobb + jobb på biler jeg tar ellers, men det ser jeg ikke på som jobb. Jeg trenger en fulltidsjobb nå siden jeg skal "stifte familie" til sommeren og året som kommer. Faren min tipsa meg om en fulltidsjobb som bilklargjører i Haugesund...
Link til annonse.
"Arbeidet består av vask, polering og klargjøring av nye og brukte biler, og dekkskift. Må ha minimum førerkort kl. B."
"Kompetanse: Bilvask"
Dette ser jo ut som en jobb som hadde vært midt i blinken for meg. Det står at de søker en arbeidsvillig, nøyaktig og har interesse for bil. Jeg tørr å påsta at jeg er veldig nøyaktig med ting, men ser ikke for meg at "polering" er å sitte 10-20 timer og korrigere riper i lakken, tror det bare er å druse over for å "klargjøre". Men dette er hvertfall noe jeg kan, og kan forsikre dem om at de ikke selger masse biler med masse kjørespor.
Jeg vurderer å dra dit med søknad imorgen og sende dem ett par linker til noen av mine beste S&S. Men hva tenker folket om dette? Er dette noe som kan ta livet av hobbyen min? Kommer jeg til å gidde å fortsette med dette på fritiden? Tenker at det blir annerledes som en jobb, og tror ikke de stiller så høye krav som jeg vanligvis gjør til meg selv når jeg tar biler, men går jo an å gå lei forde. Men dette er hvertfall en jobb som jeg virkelig kan, og dette er egentlig en gylden mulighet for å få meg fulltidsjobb, noe jeg trenger nå...
Takker for innspill!