AutoPetter

Kestrel DA maskin

Har noen erfaringer med Kestrel sine DA maskiner? Hva er forskjellen på DAS6 og DAS6 PRO? Ser en PRO utgaven er på 850W kontra 500W. Annet som er forskjell?

Vurderer å kjøpe den fra Autobahn-Bilpleie siden jeg da slipper fraktkostnader.

Jeg kan få tak i Meguiars G220v2 maskina til 2500kr, men er den vært det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meguiars maskina er ikke verdt så mye synes jeg.

Kjøp heller Das 6 pro.

Selv så har jeg DAS 6, men merker at den er litt for svak enkelte ganger. Men bortsett ifra det så er jeg kkempefornøyd med DA maskin. Bruker MG Ultimate Compound med forskjellige pads, samt Sholl A15 med forskjellige pads.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker DA fra Dodo Juice, den er på 1100W, syns den fungerer bra. Men ved mye press så klarer den ikke å holde turtallet. Uansett så skal man vel ikke plage en DA maskin for mye, for da vil man miste den oscillerende effekten.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk min DAS6 Pro i dag. Prøvde den halve bilen i dag, og er strålende fornøyd så langt :)

Skal du ha DA maskin i den prisklassen, er det ikke noe å lure på spør du meg.

Virket som veldig solide og sterke maksiner i den prisklassen. Eneste minuset er at det vibrerer en god del, men det gjør det kanskje i de fleste DA maksiner ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått ett bra tilbud på en Kestrel DAS6 og vurderer om jeg skal kjøpe den eller brenne på med en PRO model! Blir maskina veldig varm eller holder den? Prøvde for en stund siden en billig roterende som var fra Torshov, den ble så jævlig varm at jeg måtte ta lengre pauser mellom hvert panel. Var en billig type til rundt 500kr.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Omtrent alle her inne anbefaler Pro utgaven, var derfor jeg valgte den. Så ville nok godt for den hvis jeg var deg ;)

Maskinen min blir ikke noe spesielt varm. Har kjørt over hele bilen uten å ta pauser.

Hvor bra er tilbudet på DAS6 ? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått ett bra tilbud på en Kestrel DAS6 og vurderer om jeg skal kjøpe den eller brenne på med en PRO model! Blir maskina veldig varm eller holder den? Prøvde for en stund siden en billig roterende som var fra Torshov, den ble så jævlig varm at jeg måtte ta lengre pauser mellom hvert panel. Var en billig type til rundt 500kr.

Etter det jeg har erfart blir ikke das6 varm i det hele tatt selv etter timer med korrigering....

Endret av aleks
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt DAS6 og har nå DAS6 pro. Ingen av maskinene blir varme. DA maskiner generellt sett blir ikke så varme som roterende da de ikke får samme belastning/motstand. Pro maskinen har bedre korrigeringsegenskaper og er bedre å jobbe med. Den er absolutt verdt prisforskjellen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive