Gå til innhold

Recommended Posts

hmsilset
Skrevet

Får ikke limt inn teksten og bildene jeg har linket til fra før nå på de nye sidene her..Noen som vet hvordan jeg får limt inn all tekst?? vil ikke skrive alt på nytt..

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

• Admins
Skrevet

Ser ut som det er litt fram og tilbake om høyre klikke å lime inn fungerer. Men virker som det går helt fint å bruke Ctrl+V til å lime inn.

Skal sjekke opp hvorfor det ikke fungerer, men er jo uansett raskest å bruke snarveier ;)

Tommy
Skrevet

Jeg har brukt edb maskinen i mangen år, men alle disse snarveiene med ctrl+ditt og datt dere snakke om, har jeg ikke vert borti, hva er plutselig galt med å bruke musa til dette. Hvis det er slik at jeg må finne en hel liste med ctrl funksjoner for å poste her på forumet, så tror jeg at jeg ender opp med ikke å poste.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår