VW_Touran

Alternativ til Meg's #105?

Det måtte skje! Sendte inn bestilling til Shinearama, men de manglet da Meg's #105. De holder orderen til jeg har sagt hva jeg ønsker i stedet, men som glad amatør, ANER jeg ikke hva jeg bør velge som alternativ. :blink:

Takker og bukker for alle tips!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både Menzerna Super Intensive Polish (sip) og Scholl S3gold gjør samme jobben, bedre.

Tørker ikke like fort noen av de, spesielt SIP er utrolig enkel i bruk og kan kjøres lenge.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,

Et fint alternativ er Scholl S03 Gold, men ser at de er utsolgt for den også :lol: Du kan jo be om beste substitutt de har, de er flinke til å plukke ut alternative produkter etter min erfaring :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,

Et fint alternativ er Scholl S03 Gold, men ser at de er utsolgt for den også :lol: Du kan jo be om beste substitutt de har, de er flinke til å plukke ut alternative produkter etter min erfaring :)

Var det først jeg og tenkte, men så var det selvfølgelig tomt for dette også. Det var da som f#"¤ at det skulle bli tomt etter at jeg hadde sendt bestilling <_<

Endret av VW_Touran
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du spurt hvor lenge det er til de får S3 gold på lager igjen da? Det kan jo hende den er rett rundt hjørnet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du spurt hvor lenge det er til de får S3 gold på lager igjen da? Det kan jo hende den er rett rundt hjørnet :)

Han sa at hverken Meg's eller Scholl kunne bekrefte når de kunne sende. Så regner med at det da kan være likegreit å vente :huh:

Men noen her nevnte SIP, men jeg finner ikke noe av dette på Shinearama, finner bare no finishing greier? Ser det står 1200 grit på Meg's #105, men hvor grovere er dette enn 2000 grit?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble foreslått av Shinearama å prøve Prima cut? Noen som har testet dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive