tretre

prøving og feiling

Har et panser her fra en Suzuki her som jeg forsker litt på.

For første gang tenkte jeg at jeg skulle teste grønn 3m og gul Chemical Guys grovpad. Bruker også en Flex DA. Slet litt med at det "deiget" seg og jeg rakk ikke å teste noe mere så fikk aldri noen fasit på hvorfor. Spredte på 1 og kjørte opp til 3-4. Er dette for fort på 3m grønn? Hvis ikke, hvorfor deiger den seg?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å prime paden litt med vann første runden, da går den ofte litt lettere. Husk også at du ikke skal bruke uvettes mye produkt, litt mer første runden, etterpå er det 3 - 4 erter på paden som holder..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dro ei stripe tvers over paden første runden og og eller brukte jeg 3 erter. Vann testa jeg ikke, men virker farten ok?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja farta virker ok den, spre på lavt og så opp på 4-5, korrigerende midler korrigerer ofte "grovere" på lavere fart.. har ofte en tendens her til å ende på full pupp på maskinen, men da tørker ofte produktet for fort. 3M grønn er en forholdsvis tørr polish med kort jobbetid, den er litt bang på, mye press, noe fart og noen pass og så av igjen, Ulik gul og blå 3M mao..

3M grønn er laget for roterende maskiner normalt, men skal kunne funke sammen med DA også, def Flex DA som har tvungen rotasjon..

Bare å teste litt forskjellig, og pass på at pads blir vasket etter bruk og gjerne en runde med neglbørste under jobbingen for å fjerne litt rester i paden..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive