YellowFellow

Agip olje - kjøpes hvor?

Trenger Agip Racing 10W60 (4 liter ++) til min bil og lurer hvor folket kjøper slik olje? Noen som vet om tilbud på den olja? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger Agip Racing 10W60 (4 liter ++) til min bil og lurer hvor folket kjøper slik olje? Noen som vet om tilbud på den olja? :)

Kanskje vært greit om du hadde sagt hvor i landet du holder til også, mulig noen vet av noe lokalt..

Jeg kjøper iallefall Agip olja mi på den lokale bilxtra sjapp, men det varierer hvilken olje de forskjellige bilxtra sjappene selger i tilegg til bilxtra olje, her i Verdal har de Agip, mensi Levanger går det i Castrol

Endret av Popp
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vært greit om du hadde sagt hvor i landet du holder til også, mulig noen vet av noe lokalt..

Jeg kjøper iallefall Agip olja mi på den lokale bilxtra sjapp, men det varierer hvilken olje de forskjellige bilxtra sjappene selger i tilegg til bilxtra olje, her i Verdal har de Agip, mensi Levanger går det i Castrol

Oi, glemte å skrive det i farta, men holder til i Oslo! Så hadde vært greit å kjøpe noe i nærheten her eller Akershus en plass. Kan sjekke opp lokale Bilxtra her og se hva de har :)

ØHN: Mail er sendt, tusen takk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

909 var grisedyre iallefall..

Jeg får oljeskift med agip racing 4l med skift for underkant av 600,- i Råde.

-n

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nordisk dekk import er importør. står oversikt der hvor man får tak i. bilxtra på fjellhamar har hvertfall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive