kris1986

Lite review av Wolf's "New Moon" (WP0N)

Alle som detailer en bil nå og da trenger en voks som er brukervennlig (lett å påføre/fjerne) samtidig som den kan ligge å herde på lakken mens man tenker på andre detaljer. Om den er holdbar er selvfølgelig også bare en fordel :)

"New Moon" er en voks jeg har lest lite om, og siden prisen var/er fin tenkte jeg at denne må prøves!

Bilen min (BMW 1-serie) hadde noen lette vaskeriper etter vinteren, så kjørte over med DODO Juice "Lime Prime" (test av denne kommer) og bilen fikk et lag med Wolf's "New Moon".

Hvordan var den å legge på?

Voksen er veldig tyntflytende, så jeg brukte en microfiber-applicator og tok noen dråper på applicatoren. "New Moon" var veldig, veldig lett å påføre lakken (logisk siden den er omtrent som melk). Den fulgte lakken godt, og det var lett å frakte voksen videre.

Var den drøy?

Ja, voksen var veldig drøy! Noen dråper holdt lett til en helt panel

Hvordan var den å fjerne?

Jeg lot den ligge på lakken i ca 30-40min. Da hadde den blitt til en tynn hinne, og med en microfiberklut buffet jeg den lett av.

Her er noen bilder og snutter av hvordan New Moon er når det kommer vann på den:

Synes den gir et godt resultat selvom jeg er bortskjemt med Glasur fra Zymöl

Bare å trykke seg bortover for å se flere bilder av flotte vannperler B)

Foto0215

To snutter:

Filmet i 720 med telefonen til dama, men har skjedd noe så de er maks i 480 på Youtube

Endret av kris1986
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gler meg til å se bilder å video av dette, kunne hatt bruk for en voks som er drøy og lett å jobbe med

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herdingstid utover det som trengs før du buffer på wolfs sin var unødvenig fikk jeg erfart, begynte å regne rett etterpå, men holdt som fy helt til jeg bytta rute..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert med bildealbum og to videoer :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pene bilder og film.

Denne voksen er som du sier veldig drøy og enkel å jobbe med.

I og med at det skrives lite om denne voksen var jeg spent når denne ble testet første gangen og jeg ble veldig positivt overrasket over hvor lett den var å arbeide med og resultatet den ga.

Ser frem til flere tilbakemeldinger fra deg ang. holdbarhet på denne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det har skjedd ett eller annet (aner ikke hva) under prep før voks, påføring av voks eller noe på et senere tidspunkt er voksen borte fra bilen.

Både "New Moon" OG "Purple Haze" PRO ble lagt på bilen samme dag, og begge har fått mye dårligere vannskrekk! Spesielt DODO'n, og da er det noe som skurrer! Men har lagt NM på tre andre biler, så skal følge med på de!

Og det er jo en grunn til at jeg har valgt voksen på de andre bilene, det er jo fordi jeg er veldig fornøyd med den :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som det var meget bra vannskrekk fra New Moon på filmene i hvertfall :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive