kjimmern

den engelske roterende guide nå på norsk .

grunnet at jeg ikke orker å lese ting på engelsk har jeg nå tatt og oversatt noe av den viktigste i den guiden for roterende på norsk . :)

kan selvfølgelig gjøres bedre, men tenkte at folk var interisert å få lest noe av den beste guiden jeg har lest for roterende poleringsmaskin. og tenkte dette var en fin guide for nybegynnerere også og for folk som ikke orker å lese alt på engelsk :) har bare laget den som notat, så si ifra hvis det ikke funker :)

Endret av kjimmern
2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Google translator dette eller? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Google translator dette eller? :)

å nei du :P ord for ord . hehe

neida, sikkert noen ord som ikke matcher, men føler at google translator er det nærmeste vi kommer fra engelsk til norsk, så lenge engelsken er bra nok. å føler at den var det i denne guiden ;) men når jeg får til å lese dette får nok andre det til også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En god tanke, men google translate gjør faktisk at språket tidvis blir så dårlig at det er mer effektivt å lese den på engelsk etter min mening.

Endret av n0ya
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, tanken var god men det der var bare slitsomt å lese, som nybegynner vil jeg tro den engelske versjonen er litt mer matnyttig :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som deler min oppfatning her også :)

Men godt tiltak Kjimmern :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ga deg kred for den innsatsen! Bra oversatt.Jeg er ikke god i England fordi jeg er Norsk, så kjekt å få det oversatt ;) Skal lagre denne guiden ja!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, sant at det kan bli vanskligere, men hvis man er litt usikker på hva man har lest på engelsk osv så kan det være litt greit å ha den på halvgod Norsk :)hehe kunne sikkert gjort slik at ordene stemte mer overens men det orker jeg ikke , tok nok tid å kopiere uansett :P hehe :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive