Abby

Dodge Ram 2500 Quad Cab ble blank til slutt

Da var helgens jobb over!

Vi begynte på den for noen helger siden, men lakken var så vanskelig og vi startet så sent så vi fant ut at vi måtte lese litt mer og ha bedre tid. Paden sat fast lakken og det var nesten så man hørte at lakken ble revet av! Føltes hvertfall sånn. Han som eier bilen trodde nesten den var polert ferdig første gangen.... Renset også interiøret! Det ble veldig bra.

Har tatt veldig lite bilder da jeg vet at han ikke vil ha bilder av bilen ute på nett, men jeg fikk smisket meg til å legge ut noen bilder.

Vanligvis bruker jeg maskin også buffer min kjære, men nå gjorde vi motsatt! Forandring fryder.

Min kjære snakket nettopp med eier'n av bilen som sa den var "blank som en ny pressa skilling" og "ultra, mega überblank" (tror han er fornøyd)

Clayen var svart etter å ha tatt kvarte bakskjermen..... MYE jobb..

Fikk ikke bort alle ripene heller, skylder litt på produkter og litt på erfaring.

Når vi var ferdig så vi en del hologrammer, så polerte over hele bilen igjen med fin pute og fin polish og tok så wipedown.. tror det fikk bort hvertfall de værste!

Bilder sier mer enn tusen ord.

Etter vask, før polering:

IMG_2729.jpg

IMG_2730.jpg

Underveis i polering:

IMG_2735.jpg

IMG_2738.jpg

Ferdig resultat, slenger ut litt ymse bilder:

IMG_2740copy.jpg

IMG_2741copycopy.jpg

IMG_2742copy.jpg

IMG_2748.jpg

IMG_2749.jpg

IMG_2750.jpg

IMG_2751.jpg

Så til slutt litt speilbilder=)

IMG_2755.jpg

IMG_2757.jpg

IMG_2758.jpg

Det var det! Ris og ros mottas med takk=)

Og ja jeg vet.. bildene er ikke de beste og noen er litt shaky.. ble tatt sånn fort og gæærnt. I tillegg var jeg rimelig død i arma etter en uke med tung trening og buffing med støle armer....:blink:

5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som du klarte å hente inn denne igjen :) Hvordan løste du hologrammene? Ett lite tips er å sette kameraet på iso 1600 og mindre blender (høyere tall) slik at du får fokus på bilen. Så ser vi hva du har gjort også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin jobb dette! Men - fra meg for MFen på bakken.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som du klarte å hente inn denne igjen :) Hvordan løste du hologrammene? Ett lite tips er å sette kameraet på iso 1600 og mindre blender (høyere tall) slik at du får fokus på bilen. Så ser vi hva du har gjort også :)

Haha.. dere ser jo det da.. men ja lurt tips.. Jeg vet ikke helt om jeg løste dem, men tok både wipedown og en runde til med polish og tror det gikk.

Fin jobb dette! Men - fra meg for MFen på bakken.. :)

Ikke jeg som har lagt den der! Men denne var møkkete og ikke i bruk!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott bil :) Ikke mange av dem gitt, godt de blir holdt vedlike =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ble blank og fin ja. Fikk dere ikke fjerna hologrammene helt? +cred for flott resultat!

IMG_2757.jpg

IMG_2758.jpg

Hey det var et par kjente fjes, faste kunder fra Kiwi. :D Husker meg? Jobba på Kiwi Skedsmokorset frem til i sommer...

Simen-portrett.jpg

Edit: Bilde.

Endret av Simen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vogna såg ut til å ha blitt pen, den. Stort prosjekt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_2748.jpg

PS: Mikrofiberkluter bør ikke legges på bakken...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive