Solhaug

DCN hjelpetelefon

etter å ha lest en tråd nylig så jeg noen som kunne ønske seg en hjelpetelefon når man står fast i diverse ting angående detailing,dette synes jeg hørte ut som en knallide,har mange ganger selv stått fast i diverse ting å kunne da tenkt meg en spørre om ting,da jeg er alene på denne plassen med polering i slikt omfang.

Hva synes dere som kanskje føler dere truffet mtp hjelpetelefon,tenkte kanskje rundt 5 tilgjengelige telfonnumre,ser jo at vi etterhvert har blitt mange medlemmer her inne,men ser også at det er jo veldig få som er veldig aktiv her,så tror ikke pågangen blir så stor med tanke på medlemsantallet,er det noen som føler seg så bra innefor nevnte tema at de kunne tenke seg til å stille opp som hjelpere?,eller er jeg helt ute på viddene her?kan jo fort bli mye pes for hjelperne om dette skulle ta litt av,vi kan jo diskutere dette litt nedefor :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, tanken er god - men jeg står ikke i 2-3 timer en fredags kveld og forklarer press/pass/RPM uten at taksameteret går :)

Jeg tror det beste er å poste her - man får (i forhold til ekstremt mange andre steder) utrolig kjapp respons. Eller så er jo også følelsen av å ha "knekt koden på akkurat _den_ bilen" desto deligere, samt at man lærer mest selv ved å prøve og feile (ikke epic fail, men litt innimellom er greit :) )

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er et visst antall av de mest aktive her inne som vil stille opp og være tilgjengelig på en slik måte hadde det vært veldig bra.

Som du sier så er det et fåtall som er veldig aktive her inne så de vil neppe bli nedringt med masse spørsmål. For de som evt måtte trenge litt hjelp så vil det uansett være lurt å ta et søk her inne på forumet før en evt ringer noen synes jeg :)

Bra forslag Solhaug :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, tanken er god - men jeg står ikke i 2-3 timer en fredags kveld og forklarer press/pass/RPM uten at taksameteret går :)

Jeg tror det beste er å poste her - man får (i forhold til ekstremt mange andre steder) utrolig kjapp respons. Eller så er jo også følelsen av å ha "knekt koden på akkurat _den_ bilen" desto deligere, samt at man lærer mest selv ved å prøve og feile (ikke epic fail, men litt innimellom er greit :) )

Jo,skjønner det essiek,kan fort bli litt mye jobb for de frivillige,det er klart det er deilig å få det til sjøl uten hjelp,det har jo jeg også klart,om man spør her inne får man jo fort svar,å søke kan man også gjøre,

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det beste er å poste her - man får (i forhold til ekstremt mange andre steder) utrolig kjapp respons.

Jeg ville nok sagt at det beste er å SØKE her inne, da det meste av info ligger sikkert 3-4 ganger. Hvis man leter litt og bruker litt sundt fornuft når man holder på så kommer man veldig langt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel fordelen med å kjøpe varer hos en av DCNs samarbeidspartnere. Da får du hjelp over telefon på dagtid :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg skulle sagt det selv :)

Men tanken var god...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en hjelpetelefon for produktavhengihet? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en hjelpetelefon for produktavhengihet? :P

Det finnes allerede ;) Nei, vent det var en annen type produkter det :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig med Essie her, også uten å ha meldt meg frivillig til noe som helst så har jeg somregel 1-4 tlf så og si hver dag, samt sms og PM i tillegg. Det er hyggelig at folk spør og lurer, men vanlig høflighet er for meg en forutsetning for å gidde å svare..

Tror heller det er bedre om man sender en PM til en eller flere og spør om tlf nr dems og om man kan ringe de..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive