Morelia

Swissvax Shield og Ditec.

Hallo.

Jeg skal overta en firmabil 1 Juli som er demo kjørt i en mnd. Har fått vite at det er lagt Ditec på bilen da den var ny.

Jeg har brukt Shield før på min egen privat bil og er strålene fornøyd med det. Har og hatt bil med Ditec før og likte det ikke.

Spørsmålet mitt er da : Hvor mye jobb er det å få bort Ditecen ??? I så fall hva er fremgangs måten her ?

Takk for alle innspill.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo.

Jeg skal overta en firmabil 1 Juli som er demo kjørt i en mnd. Har fått vite at det er lagt Ditec på bilen da den var ny.

Jeg har brukt Shield før på min egen privat bil og er strålene fornøyd med det. Har og hatt bil med Ditec før og likte det ikke.

Spørsmålet mitt er da : Hvor mye jobb er det å få bort Ditecen ??? I så fall hva er fremgangs måten her ?

Takk for alle innspill.

Tror ikke det skal være noe problem med å fjerne den. Legge på avfetting, la det virke litt også gå over med litt "sterkt" såpe blanding, la det virke litt sammen med avfettingen og spyle av. Men ikke overdriv med blandingen. Ordenlig vask og en liten runde med lakk rens, så skal det nok være borte. Er veldig glad i Shield selv, latterlig enkel å jobbe med, lukter godt (Får lyst til å spise den opp) og gir en syk glans og holder lenge....

Endret av Matti
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rikelig med avfetting og lakkrens som nevnt over her, eller en runde med maskinpolering. Allt etter hvor mye tid man har ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta en runde og prøve det. Hvordan hadde det vært og bare lagt sheild over Ditec'en ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel som å legge shield over hva som helst annet, Ditec er først og fremst et (markedsførings)merke.  Det viktigste for godt utseende er grunnarbeidet, så jeg vil anbefale en runde med polering før du legger på voksen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive