nordboen

noen som har testet Chemical Guys Jetseal?

har den lang holdbarhet glans?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må si at det er noe av det minst holdbare jeg har brukt, til tross for at jeg har prøvd den på mange kundebiler. Har også flere bekjente som har samme erfaring. Men jeg vet det finnes de som er uenige også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er faktisk litt variablet her inne det, glansen er bra, men en bør bruke EZ Cream under den slik at den ikke blir så blankblank.. er litt mer sterilt utseende på den en feks en voks, men det er ofte litt normalt mht en sealer..

Holbarhet fikk jeg ikke så voldsomt til her, men andre har fått den til å henge lenge på bilene sine, her varte den vel 2-3 måneder mener jeg å huske...

+ med den er herdetid, det tar ca 20-30 minutter før du kan legge lag nr 2 med denne, så mange liker denne pga det også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen bra erfaring med holdbarheten på den selv. Et kjapt søk på forumet her vil gi deg en del info om produktet, ligger en del tråder om produktet her fra før...

f.eks: http://www.google.no/search?hl=no&client=firefox-a&hs=mhd&rls=org.mozilla%3Anb-NO%3Aofficial&q=jetseal+holdbarhet+site%3Adetailersclub.no&oq=jetseal+holdbarhet+site%3Adetailersclub.no&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=27923l29603l0l11l9l0l0l0l2l289l1416l3.2.4l9

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har brukt ez cream glaze, 2x lag med jetseal og cg 5050 til slutt.

Bilen vart blank og fin.

Holdbarheiten veit eg ikkje, da eg vanligvis legger på ny voks før den gamle tar slutt.

Er ikkje testa på vinteren.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive