Gå til innhold

ultimate compound på tysk lakk

Recommended Posts

espen åmodt
Skrevet

hei. har noen prøvd ultimate compound på tysk lakk å fått bra resultater?

jeg har en 2004 passat 3bg. den er egentlig pen i lakken men kunne tenkt meg litt bedre shine+ at jeg vil fjerne noen småriper.

men jeg har testet flere ganger å teipe opp et område på ca 30x30 å jobbet lenge med hardt press med min da6 pro på full spiker. men kan ikke se NOE forskjell.

er det noe jeg gjør feil eller er denne lakken bare for hard til at jeg skal få resultater med ultimate compound??

bruker burgunder pad fra meguiars

Mvh Espen

TobiasW
Skrevet

Jeg har brukt UC på min Golf 3, og det fungerte fint. Nå tok jeg nylig en BMW X5 i titansilver, og det fungerte veldig bra synes jeg. Ligger før og etter bilder i S&S jeg la ut. :)

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Skrevet

Kva slags farge?

Har du før og etter bilder?

Tar du vaskestripene?

Kan godt være at du har hard lakk, slik at du må bruke litt grovere midler og eller roterende.

Skrevet (endret)

Jeg har prøvd UC på 5-6 forskjellige BMW'er og 2-3 VW/Audi + min egen VW og BMW. Knallprodukt! ;)

Endret av Dr_S
Skrevet

Forsøkt på en A6 '99 og en A3 SB '05. Funker relativt bra, har en to-hodet DA fra Clas Ohlsson og fikk vel ikke bort alle ripene men oppnådde både shine og fjerning av swirls.

996 C4 | A6 avant 2.4 q tip

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår