_Makki_

Erfaring med Nilfisk P serie

Hei

Gamle Nilfisken min døde for noen dager siden. Nå har jeg fått tilbud på en Nilfisk P150.1-10 B Xtra. Ser det er en utgått modell. Noen som har erfaringer med P-serien til Nilfisk??

Fått tilbud på 4000kr ferdig levert.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har selv typen du har fått tilbud på, og hatt den i 3 år nå. Den skal faktisk inn på garanti rep for 2. gang neste uke. Problemet er start/stopp ventil, noe som gjør at vaskern ikke starter med en gang selvom man trykker inn spylerhåndtaket. Problemet blir værre jo kaldere det er, så vinterstid er et h...... Kan jo være at jeg har vært uheldig med min maskin. (typisk!!) Jeg snakket med Nilfisk sin serviceavd igår og spørte da om forventet levetid på en slik vasker, og fikk da bare svar at det varierer med bruken...

MEN, jeg har fått med meg at den nye P160.2-15 X-tra som har 660l/time er på kampanje på Montèr til 3990,- +mva.

Ellers kan jeg si at slange og pistol virker å være av bra kvalitet.

//Robin

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte P150.1 på Monter for en mnd's tid siden og er kjempefornøyd. Det er stor forskjell på P-serien og de forbrukerserien;

-dyser i metall

-stålarmert og myk slange

-lengre slange

-helt annen pistol som er mer behagelig å bruke over tid

Husk bare at du må ha 16amp kurs og passe på at den får nok vann. Bruker 3/4" slange her nå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive