Gå til innhold
Solhaug

sporing av iphone

Recommended Posts

Solhaug    40
Solhaug

Jeg å samboer var ute på byen igår,hun har da klart å miste iphonen sin...den står på lydløst så den kan ikke høres,det ringer når man prøver,noen som vet en måte å spore telefonen på?er ikke installert noe app for sporing heller....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Solhaug    40
Solhaug

har du aktivert mobile-me?

hvis ikke så er det ikke mye du kan gjøre.

ingen type sporing er aktivert,så da er alt håp ute?kan ikke tele2 spore?eller apple?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bompi    7
Bompi

Du kan prøve å ta kontakt med Apple Norge, De har kansje en mulig het siden Iphonen er aktivert der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
roger89    0
roger89

da trur jeg håpet er ute siden mobile-me er sporings tjenesten til apple uten den så er ikke den muligheten aktivert.

hvis du leser denne tråden på apple sitt forum så sier de at apple kan ikke hjelpe deg, men hvis det har blitt gjort noe kriminelt med telefonen din så kan kanskje tele2 spore den, men mistet går ikke under det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Knutis    754
Knutis

Jeg har både aktivert og betalt for mobileme på min nettopp i tilfelle jeg skulle miste den.

Muligheten til å spore, stenge, slette osv er helt nødvendig i dagens mobilsamfunn. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dag.M    1
Dag.M

Å spore den kan bli vanskelig, men du kan jo melde den stjålet, da vil opperatøren din låse den via imei koden. Da kan den ikke brukes hvis den er stjålet, eller noen finner den.

Find my iphone kan gi følelsen av falsk trygghet, for hvis telefonen blir stjålet av en dreven tyv, vil han lett kunne deaktivere denne funksjonen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
roger89    0
roger89

nja nå er vel tyver som regel folk som ikke har peiling på elektronikk men heller kleptomane eller noen som trenger penger til stoff.

Jeg har både aktivert og betalt for mobileme på min nettopp i tilfelle jeg skulle miste den.

Muligheten til å spore, stenge, slette osv er helt nødvendig i dagens mobilsamfunn. :)

har du akkurat betalt for mobile-me? for i går hadde apple WWDC (Worldwide Developers Conference) hvor de med umiddelbare virkning gjorde tjenesten gratis.

Endret av roger89

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Knutis    754
Knutis

har du akkurat betalt for mobile-me? for i går hadde apple WWDC (Worldwide Developers Conference) hvor de med umiddelbare virkning gjorde tjenesten gratis.

Neida, har hatt iphone i 3år og signet tidlig opp for mobileme. :)

Tro meg, jeg fikk med meg WWDC igår. ;)

Delvis offtopic:

Ei venninne av meg ble frastjålet sin iphone for noen uker siden, og fikk etterhvert en mail/sms fra tyven om at hun kunne få den tilbake for 200kr og en runde i senga. Syns ikke det lukter it-kyndig profftyv av det tilbudet.

Endret av Knutis

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Solhaug    40
Solhaug

Delvis offtopic:

Ei venninne av meg ble frastjålet sin iphone for noen uker siden, og fikk etterhvert en mail/sms fra tyven om at hun kunne få den tilbake for 200kr og en runde i senga. Syns ikke det lukter it-kyndig profftyv av det tilbudet.

hahahahahahahahahahaha....:lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr_S    129
Dr_S

Delvis offtopic:

Hun kjenner jeg og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Solhaug    40
Solhaug

Hun kjenner jeg og :)

du som bøffa telefon?:lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig