Gå til innhold
Birdyboy

Skal polere bil og trenger tips

Recommended Posts

Birdyboy    0
Birdyboy

Hei.

Jeg kjøpte meg en 06 Audi A4 s-line for litt siden, og tenkte jeg skulle prøve meg på litt shining nå.

Når jeg kikker litt her føler jeg at jeg trenger litt tips til hva jeg bør og må gjøre. Har ikke gjort "skikkelig" shining av bil før, så man kan si at jeg er veldig fersk.

Hva bør jeg begynne med for å få bort små vaskeriper i lakk osv samt hvilke produkter bør jeg bruke?

Kunne også trengt noen innspill på hvor i drammensområdet jeg kan handle produkter til polering.

Se forøvrig bilde av bilen vedlagt :)

Alle innspill mottas med takk :-)

post-3102-0-24796300-1307092550_thumb.jp

Endret av Birdyboy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØHN    5 295
ØHN

Bauhaus på Liertopppen har Meguiar's Ultimate compound. Claes O. på Gulskogensenteret har Cotec DA-maskin og Sonax pads. Scandisshine har utsalg på bilpleiesenteret til Bernhard&Co på Ås. Der får du knallprodukter til profesjonell bruk.

Hvis du ikke må handle over disk er det lurt å ta kontakt med en av forhandlerene her inne for ei startpakke med det du trenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Birdyboy    0
Birdyboy

Tenkte jeg skulle prøve å få startet litt med dette allerede i dag jeg.

Vet ikke om det er noen her som bor i nærheten av Drammen som kan ha mulighet til å sette sammen en ålreit startpakke allerede i dag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 546
truhaa

Som ØHN sier.. Gotech DA/biltema DA + Meguiars ultimate compound + sonax pads gir et bra løft, det fjerner ikke alt av RDS, men det gir deg et bra resultat.. Legger du feks Meguiars NXT tech wax ver så er det bare å lene seg tilbake og nyte synet etterpå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Detailers Club Norway

© Detailers Club Norway AS siden 2007

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra grunnleggende vask, til tips om hvordan du skal få akkurat din bil til å bli så blank som mulig