Gå til innhold

Recommended Posts

TobiasW
Skrevet (endret)

Aah, nice! Felgene ser meget bra ut :) Mye jobb å legge Autobahn på dem kan jeg tenke meg. Men pøs på med bilder!

Edit: Og du må ønske deg samme farger på lykter bilen rundt... (Skal vel ikke prate så høyt selv enda :blink: )

Endret av TobiasW

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

• Bjørn_A

27

• TobiasW

5

• Kristian Nafstad

3

• challenger

2

Skrevet

En flott e39 du har der. Ikke mange igjen med så fin km. som attpåtil har den vakrefargen 303.

Tror denne hadde passet facelift nyrer og litt senk fremme.

Bjørn_A
Skrevet

Aah, nice! Felgene ser meget bra ut :) Mye jobb å legge Autobahn på dem kan jeg tenke meg. Men pøs på med bilder!

Edit: Og du må ønske deg samme farger på lykter bilen rundt... (Skal vel ikke prate så høyt selv enda :blink: )

Ja er veldig fornøyd med BBS felgene! :) Var litt mye knot inni alle kroker ja, heh. Men er jo alltid verdt det når det gjelder autobahn, er jo gull den!

Er bare baklyktene igjen nå og bytte ut, har jo nye frontlykter og sideblink. Tar ting litt etterhvert! :)

En flott e39 du har der. Ikke mange igjen med så fin km. som attpåtil har den vakrefargen 303.

Tror denne hadde passet facelift nyrer og litt senk fremme.

Takker :)

Tenkt tanken på nyrer ja, er jo en billig og enkel "upgrade" :)

Senk er noe jeg har lyst på ja, men har ikke noe hastverk. Kanskje neste sommer :)

-Bmw iX3 2022 Msport

Bjørn_A
Skrevet

Blankeste felgene i byen :P hehe

7021718827_bfed6486ff_z.jpg

-Bmw iX3 2022 Msport

///Jacobsen
Skrevet

Blank og fin denne her :)

e39 kler de felgene utrolig godt, men bilen kunne kanskje trengt litt senk ;)

Mercedes Benz W211

Suzuki GSXR1000 K7

Bjørn_A
Skrevet

facelift lykter fosse240 ? Det jeg skal ha, må ha med LED :P

-Bmw iX3 2022 Msport

Bjørn_A
Skrevet

Ja det hjelper mye på og kvitte seg med det oransje uansett :) Men jeg skal ha hella facelift led når den tid kommer.

Koster ca 2200,- hos Koed for tiden :)

-Bmw iX3 2022 Msport

ChristerM
Skrevet

Fin bil ! :) Den er så og si en tro kopi av hvordan min var når den var ny! Hiv på M-optikk så er du helt i mål. Silvertrack kler E39 sinnsykt bra. sikler selv på de.

Legger ved bilde av min hvordan den er nå: IMAG0408.jpg

Skrevet

Jeg synes ikke du skal gå for M optikk, da 99% av alle e39 som er "stylet" har denne fronten. Synes heller du skulle vurdert aerodynamic leppe på den orginal fangeren du allerede har. muligens også fått den m5 lista på bakluka.

Felgene ble rå bra på bilen :-)

Bjørn_A
Skrevet (endret)

M front'en synes jeg er meget pen, men ja det stemmer at den er ganske standard. Men men, det blir nok en stund til om det skulle bli oppgrading av front :)

Men en slik "spoiler list" på bagasjeluken hadde vært nice ja, rart hvor lite som skal til.

Knipsa ett kjapt bilde med mobilen i dag, var en lik bil i bakgrunnen :P

6881783306_8bbaa67581_c.jpg

Endret av Bjørn_A

-Bmw iX3 2022 Msport

• 3 weeks later...
Bjørn_A
Skrevet

Ble en vask av bilen her i dag, ett par bilder fra mobilen. Må få tatt noen bilder med speilrefleksen en dag, jaja :P

7080782733_4cb626c149_c.jpg

7080784145_b8a40356fb_c.jpg

6934722652_05cc5c3d78_c.jpg

-Bmw iX3 2022 Msport

• 1 month later...
Bjørn_A
Skrevet (endret)

Ikke skjedd så mye i det siste, minsten krever sitt :P Så E39'en er aktiv babycarrier blitt :) Fungerer supert! Stort bagasjerom heldigvis.

Fikk satt i ny cd spiller, var lei av den gamle orginale spilleren. Den var det noe gale med, hver gang jeg starta opp bilen måtte jeg stille inne balance og fader til normalen. Alt lyd kom ut av venstre front høytaler :P

Synes det ser bra ut me monteringsramme og Pioneer DEH-6400BT :)

7348234496_0157f59360_c.jpg

Kjekt med handsfree og flere tilkobliingsmuligheter, spesielt kjekt og spille av spotify lista mi på mobilen via blåtann til anlegget :)

Og ett bilde fra igår :)

7341079994_9062ffeef5_b.jpg

Endret av Bjørn_A

-Bmw iX3 2022 Msport

• 2 months later...
Skrevet

Da har bilen fått seg en vask og fått påmontert m-leppe :)

Synes det ble veldig bra, og var veldig lett og montere. Teipen under virka veldig god, håper det holder :P

Fargen på leppa er lik bilens lakkkode, 303 cosmo swartz. Så det så veldig bra ut :)

7887258382_cd1b24471b_b.jpg

7887258846_0ecdaed941_b.jpg

Bare få på plass nye facelift baklykter nå så er jeg fornøyd med årets "upgrades" :P heh

-Bmw iX3 2022 Msport

• 4 months later...
Skrevet (endret)

Ruller og går :P i sitt 14' år plutselig.

8367550257_1c5bcb3d2e_b.jpg

Endret av Bjørn_A

-Bmw iX3 2022 Msport

Kristian Nafstad
Skrevet

Jeg syns den nåla som viser hvor mye bilen bruker på mila er vond å se på. Nesten så jeg har lyst til å fjerne nåla.

Men 144 444 på 14 år er ikke mye! Jeg har 2000 modell og den har gått snart 199 000.

Kjører Golf MK6 2011 

- Kjørte BMW E46 320i 2000 mod 2012-2014

Skrevet

Ja den nåla er ganske ubrukelig :P legger seg på midten i vanlig kjøring og på maks når du trykker ned gass pedalen.. Kunne liksågodt vært bare 3 ikoner.. Lite forbruk, normal forbruk og mye forbruk.. hehe :)

-Bmw iX3 2022 Msport

Kristian Nafstad
Skrevet

Ja den nåla er ganske ubrukelig :P legger seg på midten i vanlig kjøring og på maks når du trykker ned gass pedalen.. Kunne liksågodt vært bare 3 ikoner.. Lite forbruk, normal forbruk og mye forbruk.. hehe :)

Eller bare "Kjempe lite forbruk og lite forbruk" og hvis det går over 0.8l/mil så slutter den bare å lyse :) Det hadde jo vært det beste.

Kjører Golf MK6 2011 

Skrevet

Da hadde lyset så si aldri vært på :P så ja, hadde vært god deal det :)

-Bmw iX3 2022 Msport

Skrevet

Spør du meg kunne denne vært digitalt der ved temperaturen ;) må innrømme at det er litt tøft med denne "nåla" ;)

Kristian Nafstad
Skrevet

Spør du meg kunne denne vært digitalt der ved temperaturen ;) må innrømme at det er litt tøft med denne "nåla" ;)

Nja, ikke så mye tøft syns jeg. Det ødelegger kjøringen min siden jeg prøver å få den til å holde seg mellom 0.8 og 1.0 hele tiden.

Kjører Golf MK6 2011 

///Jacobsen
Skrevet

Spør du meg kunne denne vært digitalt der ved temperaturen ;)

Er digitalt gjennomsnittsmåler om du blar videre i kjørekomputeren, for de bilene som har det :)

Mercedes Benz W211

Suzuki GSXR1000 K7

Skrevet (endret)

Er digitalt gjennomsnittsmåler om du blar videre i kjørekomputeren, for de bilene som har det :)

Joda. Det vet jeg om, men jeg tenker du kjører så går tallene opp og ned hvis du skjønner. ;)

Ligger som oftest på 0.6 med blandet kjøring, synst det er veldig bra med tanke på vekt og alder! ;)

Endret av kriss66
  • 3 months later...
Bjørn_A
Skrevet

Nyvaska på onsdag, fortsatt ren og pen. Men har ikke fått på voks enda, så da blir det jo enda bedre :)

8707679558_d38b2db403_c.jpg

Kjapt oversiktbilde fra mobilen over vaskeutstyret:

8707681206_3c5a918f35_b.jpg

-Bmw iX3 2022 Msport

• 1 year later...
Bjørn_A
Skrevet

Snapshot med mobil idag :)

IMAG2833.jpg

• DCN Poeng 1

-Bmw iX3 2022 Msport

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår