Reidar

Noen som har testet denne støvsugeren?

Jeg har Denne(samme sugeren omtrent, samme suge-trykk/-volum/design) som en nr 2 suger til grovjobber, den suger bra den. Den har også en knall blåsefunksjon til å blåse vann ut av lister, skjøter, speil etc.

Den fra clasern tror jeg ikke hadde med møbelmunnstykke eller teleskoprør, det er nok de 200 kr i prisforskjell :)

Edit* torshov sin har også større tankvolum.

Endret av AndersB
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd denne da?:) Finnes mange modeller

Biltema

Endret av TobiasW
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Denne(samme sugeren omtrent, samme suge-trykk/-volum/design) som en nr 2 suger til grovjobber, den suger bra den. Den har også en knall blåsefunksjon til å blåse vann ut av lister, skjøter, speil etc.

Den fra clasern tror jeg ikke hadde med møbelmunnstykke eller teleskoprør, det er nok de 200 kr i prisforskjell  :)

Edit* torshov sin har også større tankvolum.

Har du brukt denne til rens av interiør? I så fall hvordan fungerer det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du brukt denne til rens av interiør? I så fall hvordan fungerer det?

Bruker hovedsaklig Mimo til rens av ting, den skummer godt ned i stoffet og jeg innbiller meg at den suger bedre. Men det skal ikke være noe stress å bruke disse maskinene til rens; Bruk en pumpekanne med APC til spraye stoffet, skrubb med interiørbørste og så sug opp med sugern. Evt spraye på litt vann til slutt så man får sugd opp mest mulig av såpa.

Pass på så det følger med et lite møbelmunnstykke(eller kjøp et i tillegg). vanskelig å komme til alle kriker og kroker i bilen med gulvsugern :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer Karcher WD 3.200

4080 l/min sugeevne, 210mbar vakuum, 17l tank, 1400w etc.

799,- på Jernia.

Ser igrunn helt ok ut.

-n

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd denne da?:) Finnes mange modeller

Biltema

Bumper denne. Er det noen som har testet biltema sin støvsuger? Holder den mål eller "suger" den? :-P

Har begrenset budsjett, maks 1000 kr, jo mindre på støvsuger jo mere på annet utstyr. Men gidder ikke kjøpe noe som ikke duger

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne. Er det noen som har testet biltema sin støvsuger? Holder den mål eller "suger" den? :-P

Har begrenset budsjett, maks 1000 kr, jo mindre på støvsuger jo mere på annet utstyr. Men gidder ikke kjøpe noe som ikke duger

Har ikke testet biltema sin, men de pleier jo å ha mye for pengene på biltema. En annen ting ang. biltema er at er man ikke fornøyd, så får man tilbake pengene uten et eneste spørsmål.

Selv har jeg Foma 1150. Denne koster under 1000 lappen. Veldig fornøyd med denne :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte selv en Foma PowerVac 1150 på tilbud til 395,- hos Byggmakker for noen uker siden. Mulig de fortsatt har dette tilbudet. Er veldig fornøyd med den og virker bra sammen med rensemunnstykke til stoff.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte selv en Foma PowerVac 1150 på tilbud til 395,- hos Byggmakker for noen uker siden. Mulig de fortsatt har dette tilbudet. Er veldig fornøyd med den og virker bra sammen med rensemunnstykke til stoff.

Da har du fått den sykt billig tror det var ca 600 jeg ga for min. Verdt hver eneste kr :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NAF-butikken har (hadde) Foma PowerVac 1150 til 595,- for medlemmer tidligere, hvertfall. Meget mulig de har den fremdeles. Meget anbefalt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, NAF har ikke powervac inne lengre, nå er det handyvac de har

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, NAF har ikke powervac inne lengre, nå er det handyvac de har

Dette stemmer da ikke helt.

http://butikk.naf.no...395/08441543723

Kanskje ikke Foma, men er da powervac :-)

Endret av Mr-Online
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, det var da å sette det litt på spissen, er selvfølgelig foma sin jeg er ute etter. Den 12 v saken er til nødsfall når man ikke har 220 v i nærheten, og ja. Jeg har testet den

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive