Chris-520e39

Strengere krav til emnetittel?

Hei!

Jeg putter denne i "forslagskassen" jeg.

Har et lite ønske om at vi bør bli litt flinkere på emnetitler. Gode, beskrivende emnetitler gjør forumet lettere å bruke og lettere å finne informasjon på. Ser stadig lite informative emnetitler som kun inneholder stikkord eller lignende. Ved å stille litt strengere krav til titlene vil det bli bedre for oss alle :) Ved dårlig bruk av emnetitelen er det ikke værre enn å gi et lite hint eller at en moderator sier ifra :)

Vet ikke om det er bare jeg som føler dette, men er et lite forslag til forbedring :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne ikke vært mer enig. Dette er noe som irriterer meg på andre fora rundt om: "Hjelp", "Hva synes dere om denne?" osv...

Jeg personlig blar raskt gjennom nye topics, for å se om det er noe jeg finner interessant, og tror det er flere enn meg som bare blar videre når slike topics kommer opp...

Vet ikke om det er noen retningslinjer som omhandler dette her inne, men hvis så, link gjerne til dem i denne tråden :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig her, bra med info om hva tråden ommhandler, lettere å finne den igjen også da..

Skal se på det og hva som kan gjøres

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter denne!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter den å hehe..

Bare å bruke rapporter knappen hvis det er dårlig emnetittel osv. hvis det er noe i en post som bør endres

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive