Trond_S

flex xc 3401 vs Meguiars G220v2

Etter å ha holdt på for hånd nå i lengre tid, føler eg det er på tide å ta ett steg videre. Etter å ha lest mye frem og tilbake her inne og andre steder, har eg hvertfall funnet ut at det er DA-maskin som passer best for en "noob" som meg =)

Vil ha en maskin av god kvalitet som eg kan ha lenge, og har vel kommet frem til en av to maskiner, flex xc 3401 eller G220v2.

Er det noen som har erfaringer med begge som kan forklare forskjellen på de? Eg har hvertfall ikkje klart å lese meg frem til noen stor forskjell på de.

Nå er vel ikkje prisen på G220v2 klar i norge enda, men ser man kan få den i england til 190£ +frakt og mva.

Meguiars har jo også dette nye microfiber-systemet sitt som ser utrolig spennende ut, kan dette brukes på alle DA-maskiner eller bare på deres egen?

Setter pris på alle inspill =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det meguiars settet kan brukes på alle da maskiner. Det er vel ganske stor forskjell på de maskinene, selv om de gjør samme jobben.. Flex er vel litt sterkere så du kanskje får tatt litt kraftigere korrigering, uten at jeg har testet meguiars maskinen. Om du skal ha bare en maskin er kanskje flex beste valg, men om du skal ha en roterende også¨er det jo det samme ettersom du bruker Da til å fjerne kjørespor fra grovere rubbing, og å legge på glaze/lsp

Håper det var litt til hjelp, og om noen synes dette er hakkandes gærent, er det bare å korrigere..

cocos

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, takker for inspill! Ble litt klokere hvertfall, ingen tvil om det! Spørst om det ikkje blir handlet inn en Flex når feriepengen kommer da.. :D

Er det noen som har fått testet ut den nye maskinen til Meguiars?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive