tobiass1

Microfiber, Mitts, Pads o.s.v

Hei.

Jeg har blitt bitt av basillen. Jeg tror jeg har blitt litt hysterisk fordi:

Jeg kan liksom ikke oppbevare mine microfiberkluter og pads o.s.v på vanlige måter.

Jeg kan ikke bare legge de i en hylle fordi da føler jeg at det kan komme støv eller

sandkorn o.s.v på de!

Jeg vasker de altid og henger de opp på eget tørkestativ rett føre jeg skal bruke de

hver gang siden jeg er så hysterisk for at det skal være noe dritt på de :P

Hvordan oppbevarer dere utstyret deres?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs litt. Har noe av det i zipper-poser, og noe ligger brettet løst i detailer bagen.

Nå har ikke jeg de mengdene som enkelte her inne besitter, men jeg vet enkelte bruker oppbevaringskasser fra f.eks europris og lignende. Slike med lokk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker både zipper-poser, og kasse :)

Type sånn: plastkasse_small.jpg

Kostet 29,90 på europris tror jeg. Finnes i flere forsjellige størrelser. Har 2 i garasjen, og 1 mindre i bilen. Har med mer bilpleieutstyr enn førstehjelpsutstyr i bilen, skremmende :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen skulle bli skadet finnes det biler med forkjørsrett stappfulle av medisinsk utstyr du kan ringe. Skulle derimot en fugl drite på bilen din er det ikke like lett å få hjelp. For en verden vi lever i...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alle mine Microfiber i små oppbevaringsbokser som koster litt over 10kr stykke på europris. Mittene oppbevarer jeg i vaskebøtten med lokk, men skal gå til anskaffelse av litt flere esker å ha det i :) Europris er knall på dette ;)

Tenkte egen kasse til produkter og en kasse til mitts, Microfiber, pads osv som da blir lagt i separate småesker i den store kassen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker også slike oppbevarings bokser med lokk.

En for eksteriør, en for interiør og en for dekk/felger..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må jeg vel skaffe meg en slik boks :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags europris er det snakk om her, var innom en i oslo de tok jaggu 100kr med lokk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har vært å sett på noen jeg også, de kostet 99 med lokk og noen Swissvaxære til 199 m/lokk.. Vurderer å kjøpe meg 2 store for produkter + maskin i en og mitts/pads osv i den andre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har mange forskjellige, uten at jeg vet hva forskjellen er. Er ofte tilbude på disse, så kan være greit å kjøpe da :)

De store med hjul koster langt mer enn de uten, så er maaange forskjellige!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun det beste er godt nok for mine Microfiber's: Swissvax Master Collection Bag...hehe :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 2 sånne bokser med lokk, trenger minst 3 til :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres kanskje sykt ut men har kastet ut gamle gensere og puttet microkluter, padser o.s.v inn i klesskapet mitt haha :lol:

Endret av Hakon
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive