Barcelona

Foma Combivac +såpe

Hei sann...

Jeg har kjøpt en Foma Combivac og prøvd den på hvilestolene til noen kolleger. Men det jeg lurer litt på, er om det er nødvendig å ha såpe både i tanken på Combivac, og benytte såpe for bilinteriør på sprayflaske i tillegg. Blir ikke dette litt sånn smør på flest, og blir i så tilfelle alle såperester fjernet...?

I min lille tankegang så mener jeg at det burde holde med interiørsåpe, bruker AutoGlym Interior shampoo, og gå over med Combivac m/rent vann.....

Jeg er helt ny på dette og setter stor pris på innspill...

Hvordan er forresten erfaringen med Autoglyms interiør sjampoo blant de som er her inne...?

Endret av Barcelona
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har inntrykket av at flertallet her inne bruker rent vann i tanken på Combivacen. Ser ikke noe fordeler ved å bruke den andre metoden i igrunnen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sprayer det jeg skal rense med rensemiddel på sprayflaske først, og suger det opp igjen med rent vann i mimoen.

Kun i helt ekstreme tilfeller har jeg brukt såpe på tanken for å gi den ekstra boost, men det krever at man går over med rent vann etterpå.

Stort sett holder det å sprøyte såpe på først, og så bruke vannet for å skylle ut såpa etterpå.

Endret av RuneV
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme som Rune her i gården...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive