Gå til innhold
audiaddict

Audi A3 2004 mod, 1.9 tdi

Recommended Posts

audiaddict    1
audiaddict

Testa TW sin nye "Ice" serie, liquid polish igår på panseret, vet ikke helt, men virker greit nok.. Eller hva? :unsure:

bilde1-2.jpg

bilde2-1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Solberg-    31
Solberg-

Ser jo greit ut dett ja :) Gjorde du noen forbehandling først? Avfetting, clay, lakkrens osv?

Her er det Autoglym High Definition Wax til sammenligning. Si ifra hvis jeg skal fjerne bildet ;)

DSC_0430.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Beader omtrent som min shield lagt i fjor ;) Jeg liker å bruke Tw ice på plastlister, i hjulbrønner osv..Der gjør den en god jobb!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 518
truhaa

TW ice liquid har jeg ikke testet, men paste fra ICE serien er ikke så dum den.. er vel noe det samme bare i forskjellig konsistens vil jeg tippe..

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
audiaddict    1
audiaddict

Ser jo greit ut dett ja :) Gjorde du noen forbehandling først? Avfetting, clay, lakkrens osv?

Her er det Autoglym High Definition Wax til sammenligning. Si ifra hvis jeg skal fjerne bildet ;)

DSC_0430.jpg

Haha :lol:

La det stå du! :)

Bare vaska i forkant, og tørka med mikrofiber. :P Må prøve den greia di ass.. Good work!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Essiek    384
Essiek

Dodo Blue Velvet Pro etter Scholl S30+ og Lime Prime Lite, tighteste beadingen jeg noensinne har sett:

4633358198_f370e2248b_b_d.jpg

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Solberg-    31
Solberg-

Dodo Blue Velvet Pro etter Scholl S30+ og Lime Prime Lite, tighteste beadingen jeg noensinne har sett:

Det der var jo bare helt sykt! Ser VIRKELIG fram til å handle Dodo Juice produkter når feriepengene ankommer B)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
audiaddict    1
audiaddict

Det var sykt... Link til siden hvor du shopper?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 518
truhaa

Blankbil.no har dodo i allefall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Essiek    384
Essiek

Jups, blankbil.no er stedet her i Norge for Dodo-produkter. Disse dråpene kom som et resultat av en kort hissig regnskur her på sensommeren i fjor. Er altså ikke et framprovosert "miste lett over med en sprayer"-bilde. Bilen har fortsatt beskyttelse 8 mndr senere...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig