Gå til innhold

Recommended Posts

Tom Christian
Skrevet

Har dere sendt dette til meg eller Ketil? De som har sendt email til meg har fått! :)

Er nå i spania, men hvis dere ikke har fått å sender til meg, vil det gå med post når jeg kommer hjem:)

• 3 weeks later...
Tom Christian
Skrevet

Til de som fortsatt ikke har fått kursbevis, send meg fullt navn og adr snarest.. :)

kundeservice@scandicshine.no

• 2 years later...
mecgirl83
Skrevet

EDIT: Kursdato nå satt til 25-26/6 !

Det ser ut til at det er flere enn meg som er interressert i å få Scandic Shine over fjellet for å holde ett bilpleie-kurs, så jeg prøver å få folk med!

Jeg har snakket med Scandic Shine angående å få igang ett kurs i Bergensområdet.

Etter å ha lest litt frem og tilbake her inne er jeg stum av begeistring på hvordan bilene blir tatt vare på!

Selv har jeg nettopp startet opp firmaet Alt i Dekk & Bilpleie på Osterøy, men ser på meg selv som en amatør innen bilpleie, og har derfor lyst å lære mer!

Jeg har lokaler på Hauge på Osterøy, der jeg hovedsaklig driver med dekk og felg, men skal jobbe meg opp innen bilpleie, og jeg er autorisert forhandler av Meguiars.

Det vi trenger for å få til ett kurs her ute er 12 påmeldte som garantert dukker opp! Vi er allerede 2 stykker her ute som er garantert påmeldt, så det vil si vi "bare" trenger 10 stykker til!! Det må vel være mulig å skrape sammen 10 stykker fra vestlandet som er litt ekstra interressert i å 'pleie' bilen sin default_tongue.png

Om kurset:

Pris pr pers: 2500,-

Varighet: Lørdag og søndag

Kurssted: Hauge, Osterøy (45 minutter med bil fra Bergen sentrum)

Lokaler: Alt i Dekk & Bilpleie sine lokaler, med alle fasiliteter man kan tenke seg. Her er både elektrisitet og innlagt vann default_biggrin.png

Tidspunkt: Dette er naturligvis noe som må avtales videre med Scandic Shine når vi blir mange nok påmeldte, men jo tidligere vi får fylt plassene jo tidligere kan vi antakeligvis få dette igang!

Håper virkelig at det er mange nok som er interressert i dette, og at vi får dette igang snarest mulig default_biggrin.png

Lager til en foreløpig liste over "påmeldte":

1. Jan Åge Myking, "klunten"

2. Trond Sæterstøl, "Trond_S"

3. ...

Elisabeth Kvandal hvilken helg

Skrevet

Er vell mulig å få til igjen? Jeg er i hvertfall med om det blir i Bergen. :)

• 1 year later...
Nautilus
Skrevet

Er vell mulig å få til igjen? Jeg er i hvertfall med om det blir i Bergen. :)

Beklager at svaret kommer ett år etter! Jeg kjører lett over broen og blir med :) DETTE skal jeg ha med meg om det skjer igjen :)

Talent is nothing without results.

• 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår