Stig J

Bakplater til roterende

Siden det er et virrvarr uten like av forskjellige plater, ja egentlig alt innen detailing, så spør jeg likesågodt...

Ser etter bra bakplater til Flex L4303 VRG. Hva er good? Skal ha meg en stor og en liten.

Og er 3.300,- for en slik Flexmaskin bra pris?

På forhånd takk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en ny maskin er det en god pris ja. Brukte ligger stort sett på 2500-3000kr.

Jeg har brukt disse to fra Scholl:

http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=43_77&products_id=534

http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=43_77&products_id=535

Og denne fra 3m:

http://www.autobahn-bilpleie.no/index.php?tekst=bakplate&nr=90&case=7&Submit=S%F8k (klin umulig å linke direkte)

3m sin har mykere skum enn Scholl sin, ellers er de veldig gode begge to. :)

Endret av Knutis
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmf. Legg på 400 på den prisen jeg skrev i første innlegg.... Da bli Scandicshine billigere med VIPrabatt skulle jeg mene...

Da fortsetter jakten :ph34r:

Er det slik at Scholl sine bakplater passer de fleste roterende? Altså Flex, Makita, etc, etc.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

M14 er standard på roterende maskiner, ja.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thanks! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en ekstra bakplate siden den jeg har har fått en liten skade i skummet.

Har fått en bakplate som ikke har mykt skum. Den er mye hardere sånn som spot paden min er. Er denne bakplaten ubrukelig? (mistenker at det er den gammle typen Scholl platen jeg har fått).

Er ikke no krise da den Scholl platen jeg har med skade fortsatt er fullt brukelig. Har også en 3M plate som ikke er skadet.

IMG_8476_1024x683.jpg

Endret av Øyvind G
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en ekstra bakplate siden den jeg har har fått en liten skade i skummet.

Har fått en bakplate som ikke har mykt skum. Den er mye hardere sånn som spot paden min er. Er denne bakplaten ubrukelig? (mistenker at det er den gammle typen Scholl platen jeg har fått).

Er ikke no krise da den Scholl platen jeg har med skade fortsatt er fullt brukelig. Har også en 3M plate som ikke er skadet.

IMG_8476_1024x683.jpg

Vet flere bruker disse, men jeg klarer det ikke :) Bruker den kun til milde/lette komboer.Synes det er vanskelig å styre paden med denne om det skal poleres grovt.Den lilla bakplata med grått skum er den eneste jeg vil ha, selv om det sikkert er mange lignende som er like bra.Scholl bakplata mi har holdt på minst 50 biler nå.Synes den er kjempegod!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive