Dr_S

Sonax glansshampo i foamcannon

Fikk et tips om å prøve ut Sonax i foamcannon...tok med ei flaske fra Clasern for å teste. Hadde kun ren såpe i flaska, uten vann.

Da ble det barberskum ja! :)

IMG_8031.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan vil du si effekten var da? tok den masse skit? Eller så det bare bra ut..:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt mye Sonax Glansshampoo i foamcannon selv, syns ikke den skummer bra mtp økonomi, men den tar greit med skitt på bilen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan vil du si effekten var da? tok den masse skit? Eller så det bare bra ut..:P

Den gjorde rent ja :)

Jeg har brukt mye Sonax Glansshampoo i foamcannon selv, syns ikke den skummer bra mtp økonomi, men den tar greit med skitt på bilen.

Økonomi var litt av grunnen til jeg kjøpte den også, istedetfor å bruke opp maxi suds eller cwg på foam, så bruker jeg heller litt Sonax innimellom ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det går mye mer såpe om jeg bruker Sonax sin, altså mer enn dobbelt så mye som om jeg bruker maxi suds eller CW&G. Jeg gir litt over halvparten for en 5liter av Sonax sin så økonomisk sett er maxisuds billigere for min del... Godt mulig man får sonaxen billigere enn jeg gir for den andre steder.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt Sonax i mange år. Blander den sammen med litt annen såpe og det har fungert veldig bra. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lite som slår en gallon CG CW&G og Detailer Pride Xtreme Foam Formula Auto Shampoo i kanon. Med en dæsj Bilthamber Autofoam oppi, får en bra skum og bra rengjøringsevne for en billig penge. Sonax sin funker best i bøtte synes jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive