Gå til innhold

Foma Mimo eller Combivac?


Dr_S

Recommended Posts

Har funnet ut at vi skal kjøpe rensemaskin, min bedre halvdel så plutselig nytten av en rensemaskin da hun inspiserte sofaen i stua forleden.. Hehe. Kidsa griser og lager flekker på en dyr BoConcept sofa her, så litt skattepenger tenkte vi skulle brukes til innkjøp av en slik.

Har mest lyst på en Mimo, men så kan man jo støvsuge med en CombiVac også da....hmmm :huh:

Hva anbefaler dere? Vi har to biler nå som trenger seterens i tillegg. Og jeg trenger ikke støvsuger i huset, der har vi sentralstøvsuger.

Endret av Dr_S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Har Mimo og liker den, men skulle jeg handlet maskin igjen så hadde det blitt Combivac tror jeg, litt mer litt større vanntank og skittenvannstank..

Combivac

Mimo

Rense bil etc er Mimo super, sofa er ok å ta, tepper er MYE jobb okkesom hvem du velger vil jeg tro, det har jeg gjort en gang (10 kvm) og det var mer jobb en jeg trodde på forhånd. Så liker Mimo`n best til bil her, der er den som sagt super på seter, tepper, matter.. Støvesuger først med Karcher som har bra drag, og så over med Mimo etterpå. Skal du bruke samme maskin til begge jobbene må du sette i pose, støvesuge, fjerne pose og gjøre den klar til våtsuging.. da er det like så greit med en Foma våt/tørr suger i tilegg syntes jeg, så trenger en ikke å måtte ordne så mye mellom jobbene..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...