Morelia

Hvilken Swissvax ????

Har To toyotaer jeg vil polere. Den ene er en lyseblå Avensis som er 1,5 åt gammel og den andre er en Hvit IQ som er 6 mnd gammel.

Noen som har noen formening om hvilken Swissvax som ville funke bra på begge disse bilene ??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som vil fungere bra på disse, men du "trår ikke feil" med Shield. Onyx / Mirage / Glacier etc får eventuelt andre uttale seg om.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shield er en sikker vinner etter min mening :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke umulig det blir en shield da. Glacier ser heller ikke feil ut. Hvor mye holder en slik 200ml til da ? Har brukt Autobahn hjul voks og den er skikkelig drøy iallefall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gudene vet hvor lenge en 200ml boks varer men den er DRØY med store bokstaver ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dag har uttalt at man skal fint klare 20 påføringer, og 30 om man er flink til å legge tynne lag. Om dette er sedan eller stasjonsvogn vet jeg ikke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte min Concorso i 2009 og har brukt den på mange biler. Enda har jeg vel igjen ca 30%.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt Shield lenge, og er utrolig fornøyd. Igår prøvde jeg Concorso på en Sølv-grå Mondeo.

Så jeg er i en dilema her, begge er enkle å jobbe med og gi fin finish.

Hmmm... Men ja, Shield eller Concorso :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle svar. Går for Shield og blir sikkert kjempe fornøyd med den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo. Kjøpte meg som noen sa her en burk med Shield og prøvde den i dag. Dæven og deilig og jobbe med. Den var helt rå. Prøvde etter noen timer og spyle litt vann på den og resultatet var helt rått. Den har nå stått i solen noen timer og jeg leste et sted at det kune være en fordel og legge på et lag med QD etterpå. Jeg har ikke det i Swissvax men har både Meguiars Quik Detailer og Poorboys Quick Detailer plus. Kan jeg bare bruke disse ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nesten samme hvilken SV du kjøper.Alle vil passe bilen.Kommer mest an på lommeboka di ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive