Gå til innhold

S&S34: 2004 BMW M3 CSL.14 timer vask og voks.

Recommended Posts

challenger
Skrevet

jeg har ikke sett denne tråden før, men det var topp jobb!

Med fare for å ydmyke meg sjøl, hva er CSL? Finnes det M3 og M3 CSL? Hva skiller disse i såfall? Jeg setter BMW høyt oppe på interesselista, men alt daler fort nedover når verdien er over kr. 150 - 200.000,-. Altså følger jeg ikke så godt med på nyere biler.... :unsure:

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

• Admins
truhaa
Skrevet

CSL har litt mer hk (20 ish tror jeg) og har mer spartansk interiør, dvs lettere.. ligger ofte en del over normal M3 mht pris..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

TobiasW
Skrevet

BMW M3 CSL ble kun produsert i 1400 eksemplarer. CSL er en slags jubileumsmodell som er mere banerigget enn de standard M-modellene. M3 E46 CSL er 110kg lettere enn standard M3, og 360hk vs M3 med 343hk. Taket (og fangere?) består også av carbon. E46 M3 CSL ble kun levert i to farger; Silver Grey Metallic og Black Sapphire Metallic :)

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

hmsilset
Skrevet (endret)

Denne her er letta 200KG sies det,ikke 110... i forhold til en vanelig M3 CSL.Ellers hørte jeg kanskje feil :wacko: Tak er i carbon, og dekslene i dørene koster alene 50.000 ;)

Endret av hmsilset

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

challenger
Skrevet

Høres ut som jeg kan klare meg med standard M3. Er man typen som får en harding av M3, så kan den umulig bli hardere av at det står CSL i tillegg på bilen. :rofl1:

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Skrevet

Min blir mye hardere av at det står CSL på den. Drømmebilen min dette! Flott jobb!

Skrevet

Denne her er letta 200KG sies det,ikke 110... i forhold til en vanelig M3 CSL.Ellers hørte jeg kanskje feil :wacko: Tak er i carbon, og dekslene i dørene koster alene 50.000 ;)

Da tror jeg du har hørt veldig feil :)

hmsilset
Skrevet

Da tror jeg du har hørt veldig feil :)

Har ikke peiling på BMW.Vet kun at det ofte er kvalitet fra ende til annen ;)

Facebook-Silset bilpleie 

• 3 months later...
Skrevet

CSL veier 1385kg, standard M3 1495kg, CSL er ca 40% forskjellig fra "vanlig" M3, derav den noe høyere prisen, (ca 40%?), eller 300.000-350.000 v/dagens priser i Norge. Den ble bygget i 1358 eks, 823 av dem var "venstrerattet".

Skrevet

Har ikke sett denne S&S før, men har virkelig gått glipp av noe. Gøy å se at til og med en så velholdt bil blir så mye bedre! Bilen er forøvrig fantastisk rå, spesielt bakfra!

Asbjørnsen Automobilvaskeri

hmsilset
Skrevet

Denne her er nå til salgs på finn.no, løp å kjøp :D

Tror ikke det.Denne bilen hadde 24000km på telleren ;)

Har ikke sett denne S&S før, men har virkelig gått glipp av noe. Gøy å se at til og med en så velholdt bil blir så mye bedre! Bilen er forøvrig fantastisk rå, spesielt bakfra!

Den var temmelig bra fra før ja :) Var bare kosearbeid dette.Ihvertfall etter vasken var over.

Facebook-Silset bilpleie 

• 10 months later...
hmsilset
Skrevet

Takk igjen :) Denne bilen er nå til salgs!Løp og kjøp sier jeg bare!ENESTE bilen jeg har blitt virkelig glad i på ett døgn! Kører vaneligvis aldri kundebiler, men med denne klarte jeg ikke la være :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37597998

Facebook-Silset bilpleie 

hmsilset
Skrevet

Cred til deg Sjef!

Du punger vel lett ut for denne skuta her du? :ph34r:

Takk :) Njaa, om jeg ordner med kausjonist, finner ny jobb og det blir lovelig med prostitusjon igjen, så er denne innen rekkevidde :)

Facebook-Silset bilpleie 

JensChristian
Skrevet

Takk :) Njaa, om jeg ordner med kausjonist, finner ny jobb og det blir lovelig med prostitusjon igjen, så er denne innen rekkevidde :)

Det er lovlig å drive med prostitusjon, men alle kundene dine blir potensielt straffeforfulgt, så jeg sier go for it :P

Cred er allerede gitt!

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår