Terjeo

Folk bruker våre ting!!

Har litt problemer med hytte folk som hiver all sin dritt i våre søppledunker, så når jeg skal hive vår dritt der er det ikke noe plass hehe.

Står at det er privat og greier, og rekeskall som har ligge der i noen dager lukter ikke mye godt! Lukter faen meg helt bort til bilen når jeg står og holder på der. Kommunen har også finne ut at vi skal sortere søpla her, så du får noen slags "Bøter" hvis du ikke gjør det, tror dere disse sommeridiotene gjør det, NEI!?

Så har kommet på noen forslag da:

-Legge plast rundt håndtaka og smøre med tjære

-Legge plast rundt håndtaka og smøre med smørsyre (noe som lukter helt jævelig hvis dere ikke vet hva det er)

-Kaste vepsebol oppi søppledunken

-Koble opp et bilbatteri på håndtaket

Dersom noe gjøres vil det selvfølgelig bli filma, advarsel vil også stå på. Blir morro og se hvor dumme de er :D

enda fler forslag mottas med takk! hahahaha

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bæsj?

Evig klasikker der.....

Om den er drøy, en boks med Nugatti er veldig likt...he he men da tar du der selv først, lukter, rynker på nesa og stikker tunga borti.... så går du mot de med henda over hue og sier "bare ta det rolig det var bare bæsj" kan hende du blir bra alene i området etterpå da, og om noen skulle drioste seg stikker du bare handa nedi buksa di bak når du går mot de etterpå...pleier å funke, emn mulig de ikker er så picky der du har hytte da....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo det er de :P Jeg har ikke hytte, jeg bor her hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å gjøre det på den enkle måten, og ta en hengelås eller noe slikt? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
haha.. en sånn må bestilles til halloween, ungene kommer til å bli så redde at de kommer ikke å spørre om godteri :lol:

For 3 år siden ga jeg bare ut gulerøtter. Har aldri sett noen flere unger etter det på de siste halloween av en eller merkelig grunn.

OT: Du får kjøpt søppeldunker med lås som funker bra mot naboer eller du kan sette på låsbeslag selv og hengelås

Mvh

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke noe gøy med lås da, superlim eller noe som ikke "limer" før det kommer i kontakt med noe kunne vært morsomt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive