Greger1987

pleie av skinn interiør

Hei, som dere ser er jeg ny på dette forumet og har da noen spørsmål.

Jeg lurer på hvilket middel jeg burde bruke for rense og friske opp skinnet igjen. Jeg har brukt meguiars og vant til det. Det jeg lurer på og noe som det helt sikkert er, er om det er noe middel som er bedre?

Er det noen produkter dere vil anbefale?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil anbefale Swissvax sitt skinn kit. Det renser godt og bevarer bra. Dessuten er produktene drøye så det er verdt prisen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer nok til å få noen forslag her tenker jeg, men mange har veldig gode erfaringer med Swissvax sine skinnpleie-produkter. Andre nevner Bohus sitt produkt (husker ikke hva det heter), og andre igjen har gode erfaringer med andre leverandører igjen. Men som sagt - har til dags dato ikke hørt noe spesielt negativt med SV sitt skinnpleie-sett.

edit: Andreas hakket kjappere enn meg i dag ja .... :)

Endret av Essiek
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for så kjapt svar. Blir vell og prøve swissvax tenker jeg. Bohus? Som i de som selger møbler etc?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte meguiars i fjor.... Brukte kitet fra SwissVax i år (2 dager siden)... og må si det ser mye bedre, føles mye bedre og lykter mye bedre med SV sitt kit og med de produktene man får i kitet er egentlig ikke prisen høy etter min mening.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for så kjapt svar. Blir vell og prøve swissvax tenker jeg. Bohus? Som i de som selger møbler etc?

Ja, de selger til bruk på skinnsofaer. De selger Colorlock som jeg også har testet, den skulle liksom beskytte hvit sofa mot farging fra jeans, noe det ikke gjør. Skal teste om Swissvax funker bedre snart.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive