Gå til innhold

Organisering av MF?


hgnubel

Recommended Posts

Lurer på hvordan folk her organiserer det de har av microfiber... jeg er fremdeles ganske på amatørstadiet her, men føler allerede at jeg sliter med å organisere tre tørkehåndkler, to-tre fluffy kluter til buffing og en håndfull universalkluter sånn at de ikke blir utsatt for støv og smuss. Og det kan vel umulig være særlig mye? :)

Mye av grunnen til at jeg sliter er gjerne at jeg må flytte dem med meg når jeg skal vaske siden jeg ikke har garasje eller egen p-plass. Hittil har jeg brukt små plastbokser med lokk fra IKEA, men føler ikke at det skalerer så bra... Kanskje det finnes en smart bag med forskjellige lommer til de ulike klutene? Har kikket litt rundt, men ikke sett noe veldig smart enda.

Alt av tips og smarte løsninger tas i mot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas_K

Jeg bruker disse plast boksene, når MF`n er møkkete legger jeg den i en plastpose som jeg tar med meg inn til vaskemaskinen.

Har en rull med plastposer (brødpose) og en sprittusj som jeg legger MF i mens jeg bruker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt større plastbokser fra Clasern som jeg bruker til alle produkter. MF har egne selvsagt, børster i en annen, polish i den tredje.

Etterhvert som jeg får mer og mer tinger som tar plass, så kjøper jeg en ny boks. Lett å bære alt fra garasjen og inn i kjellern til vintern og relativt greit organisert syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Jeg har vertfall kjøpt slike plastkasser med hjul og lokk på Biltema som jeg har lagt alle mikrofiberklutene mine i.

koster 129,- pr. kasse og hvis du bare har noen få kluter, så klarer du deg lenge med en kasse.

Selv har jeg 8stk. kasser og disse kan også enkelt stables oppå hverandre.

http://www.biltema.no/no/Hjem/Oppbevaring/Esker/Sengeskuff/

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte tre plaskasser, gjennomsiktige hos Europris :)