fredsjo

Anbefaling av mikrolakkverksted?

Hei

En eller annen JÆVEL har vært bortpå bilen min med en nøkkel eller lignende. Han har laget riper på alle fire dørene, og ene bakskjermen. Nå har jeg klart å polere ripene på to av dørene slik at de er "ok", men på førerdøra og bakdøra på førersiden så er det kun lakk som gjelder.

Noen som vet hvor jeg kan få fikset dette bra og billig i Oslo-området? Har lest litt om slike mikrolakkverksted og ble veldig interessert i det.

Fredrik

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

En eller annen JÆVEL har vært bortpå bilen min med en nøkkel eller lignende. Han har laget riper på alle fire dørene, og ene bakskjermen. Nå har jeg klart å polere ripene på to av dørene slik at de er "ok", men på førerdøra og bakdøra på førersiden så er det kun lakk som gjelder.

Noen som vet hvor jeg kan få fikset dette bra og billig i Oslo-området? Har lest litt om slike mikrolakkverksted og ble veldig interessert i det.

Fredrik

Har brukt skadevekk.no og de leverer godt resultat til en meget god pris (halve prisen av micropaint).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser at skadevek har blitt nevnt allerede. De får pluss i boka hos meg ihvertfal. Gode priser og bra resultat!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar folkens. Har sendt skadevekk en mail.. :)

Faen så frustrerende at JEG må bruke masse tid og penger på noe som en eller annen liten dritt brukte 10 sek på å gjøre på bilen min.. .Faen!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjipt det ja. Har nå brukt 3 timer på å finne ut hvem som eier bilen som rygget på meg sist tirsdag.

Og den bilen var i grunn avskiltet i november 2010...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

micropaint på Rud fikser også slike ting

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjipt det ja. Har nå brukt 3 timer på å finne ut hvem som eier bilen som rygget på meg sist tirsdag.

Og den bilen var i grunn avskiltet i november 2010...

Nei jøss for et sammentreff.. Er nok dessverre en trend at slike gi-faen folk er samme som rygger på biler og kjører videre med like god samvittighet.

Tok ei kjærring på fersken utenfor Bislett kebab for noen dager siden. Hun gjorde et "forsøk" på å lukeparkere i en "luke" på 10 meter, og klarte følgelig å kjøre i fronten på min bil. Ikke rare smellen, men nok til at bilen bevegde seg. Jeg så litt på henne, og da jeg så at hun bare gikk videre løp jeg ut.. Nei hun hadde ikke merka at hun kjørte i bilen min, men etter et par min så sier hun "det var jo så lite at jeg ikke trodde det ble noe merke"..

Fy faen altså..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive