Fenwick

Vurderer ny bilstereo

Vurderer å kjøpe meg en ny stereo til bilen.

Er det noen av dere som kjenner til McIntosh?

Er det bra greier samenlignet med Pioneer og Alpine osv?

post-2216-0-28879600-1303589649_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kvalitet angår, så ligger McIntosh hakket over både pioneer, og alpine. Bare å handle. Å hvis du ikke skal legge så mye penger i en spiller, så er Pioneer P88RS en meget bra spiller. Er ikke sikker på om alle forhandlere har denne enda, men dt bør være mulig å få tak i en.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var veldig pent nesten litt "old school" design på den McIntosh spilleren da, i forhold til Pioneer spilleren. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var veldig pent nesten litt "old school" design på den McIntosh spilleren da, i forhold til Pioneer spilleren. :)

Er skikkelig oldschool det mcintosh designet, men den pionerspilleren (som også skal være litt oldschool, uten hoppende delfiner og lignende) er en ulv i fåreklær, når det kommer til instillinger og justeringsmuligheter. Jeg brukte selv forgjengeren av denne (lik men i sølv utførelse) i div bilstereokonkuranser på slutten av '90 tallet, med meget bra resultat. Jeg oppgraderte ettervert til Pioneer ODR system, som er hakket over denne igjen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg for min del hadde kjøpt Nakamichi igjen, om jeg skulle hatt kremanlegg i bilen igjen :)

Steike jeg savner Nakamichi CD-400`n jeg hadde før.

-n

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også hørt at Nakamici er bra greier å skal ta en kikk de.

Ser at Pioneer P88RS også må være bra saker og skjønner at den må være en ulv i fåreklær :)

Men McIntosh har utrolig flott design å heller kanskje mest mot den, kommer uansett til å handle fra USA siden dollaren er lav der nå og kan få en til å ta den med hjem senere i sommer.

Må også sjekke litt rundt hva høytalere som kan passe..

Og også se litt på Nakamici.. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare husk att radio ikke altid passer med spiller kjøpt i USA. Er noe med søke frekvensen. par tall og odde tall på frekvensene mener jeg det var. også mener jeg å huske USA spillere kommer uten RDS eller hva det het. Den radio info greia. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare husk att radio ikke altid passer med spiller kjøpt i USA. Er noe med søke frekvensen. par tall og odde tall på frekvensene mener jeg det var. også mener jeg å huske USA spillere kommer uten RDS eller hva det het. Den radio info greia. :)

Stemmer det, i usa, bruker de halve frekvenser ( f.eks.102,25 - 105,75)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er snakk om bilstereo her og det ser ut som om dere har peil så lurte jeg på om hvilket merke som har best radio.

Har bare hatt pioneer og denon men nå må spilleren i bilen byttes ut og jeg må ha en med god radio :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God erfaring med Pioneer, men etter jeg kjøpte en Alpine spiller merket jeg en forbedring ihvertfall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive