Gå til innhold

Har noen testet ut disse produktene?


jkkarl

Recommended Posts

Har noen testet ut disse produktene?

Scholl A15+ 1-Step Allround-Polish (NY)

Chemical Guys - BLACK LIGHT- HYBRID RADIANT FINISH

Chemical guys glossworkz glaze

Chemical Guys Grime Reaper Avfetting

Chemical Guys HYBRID V7- Optical Select-High Gloss Spray Sealant

Chemical Guys Maxi Suds 2

Må jo passe på nå mens det er 15 % påskerabatt!!

Johan Kyrre Karlsen

Hyundai Santa Fe CRDI 4x4, 2006 mod.

KYRRES
HOBBYPOLERING

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Scholl A15+ 1-Step Allround-Polish (NY)

God sak, sammen med sotr Scholll finishingpad og roterende så tar den bra på sort Audi lakk, den tar ikke alt, men det gjør som ofte ingen "one step" produkter.. Inneholder også beskyttelse (vet ikke holdbarhet) så det er polish`n go det der :D

Chemical Guys Grime Reaper Avfetting

Brukt litt, men syntes det er mye annet som er bedre

Chemical Guys Maxi Suds 2

God såpe det..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har Grime Reaper.

Denne liker eg. Brukes på lakk, felger og dekk. (er på min andre gallon)

Meiner eg hadde Maxi Suds 2 for nokre år siden. Var fornøyd med denne og.

Eg liker alle produktene eg har testa av CG, so du gjere nok ikkje akkurat ein stor feil med å velge CG produkter.

Scholl poleringsprodukter er bra og. Men akkurat A15 har eg ikkje testa

Her må eg nesten spørre kva slags avfetting truhaa har testa og liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

A15 synest jeg ikke er spesielt bra.. Jeg blir i alle fall aldri fornøyd med resultatet etter denne, men godt mulig andre har andre erfaringer.

Black light er meg bekjent helt ny og i følge Ketiln så er den laget av gutta fra CG i Thailand. Skal vist være et godt produkt.

Grime Reaper brukte jeg en del av før, men har blitt erstattet med prickbort, crack9000, iron-X m.flere.

Maxi suds 2 er en av mine favoritt såper. God glid, mild mot LSP med riktig blanding og gjør nytten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TotenJeep

Har testet A15 på både gelcoat og lakk, er bra 1-step, men jeg klarer aldri å nøye meg med 1-step finish. :lol: På gelcoaten kjørte jeg med ull, som ga bra cut. Har nå bestilt min andre flaske med A15, og spiderpad for å prøve den comboen på en Hymer (RV) som jeg skal ha 1-step på.

Har og tenkt å prøve den på jobben. ( jobber med lakkorrigering av nylakkerte Plasteksteriør produkter til Volvo.) Her bruker vi 3M produkter etter våtslip. Skal prøve om den kunne duge som 1-step der vi idag bruker 2-steps. Håper den avslutter bra, i allefall på lyse farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Scholl A15+ 1-Step Allround-Polish (NY)

Har testet denne så vidt på Gelcoat. Helt grei med tanke på fjerning av små swirls. Beskyttelsen vet jeg ikke noe om. Blir nok kun brukt på båten min denne for å friske opp litt.

Chemical Guys - BLACK LIGHT- HYBRID RADIANT FINISH

Ikke testet.

Chemical guys glossworkz glaze

Ikke testet. Kun såpen.

Chemical Guys Grime Reaper Avfetting

Er egentlig veldig fornøyd med denne, og kan ikke helt skille denne fra Surfex HD. Men siden Surfex HD er mer prisvennlig, så bruker jeg den.

Chemical Guys HYBRID V7- Optical Select-High Gloss Spray Sealant

Ikke testet.

Chemical Guys Maxi Suds 2

En herlig såpe!

Må jo passe på nå mens det er 15 % påskerabatt!!

Endret av Bjerknez

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å legge noe stash i handlekurven jeg også, eneste jeg ikke klarer å bestemme meg for er om jeg skal ha 1 gallon av CG CW&G eller CG Glossworkz. Begge er såper med "gloss boost", hva er forskjellen på disse to såpene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å legge noe stash i handlekurven jeg også, eneste jeg ikke klarer å bestemme meg for er om jeg skal ha 1 gallon av CG CW&G eller CG Glossworkz. Begge er såper med "gloss boost", hva er forskjellen på disse to såpene?

Jeg ville gått for Glossworkz, det er nok den mildeste såpen. Lukter digg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...