Panzerlol

Malingsflekker

Hei folkens! etter en uheldig nyttårsaften så ble jeg nødt til å skaffe et nytt panser, uheldighvis var ikke dette panseret like pent som det forige!

Jeg har endel malingsflekker på panseret som har satt seg for å bli, så jeg lurer på om noen av dere har noe tips om å hvordan få de bort?

lakken er svart (SS) og de hvite prikkene er malingsflekkene. når du stryker over med handflaten så kan du kjenne flekkene.

Jeg har også en til "Query" :) det er på undersiden av dørene, og litt på bakskjermen, det virker som død lakk, men som en noobie så vet jeg ikke noe råd ang dette.

post-2770-0-58671500-1303401503_thumb.jp

post-2770-0-14967400-1303401663_thumb.jp

post-2770-0-02621100-1303401688_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mitt tips er vel agressiv clay,det burde ta en del,det som sitter igjen da klarer du å polere vekk med roterende maskin og grov polish på lav hastighet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clay tar malingsflekker. Fikk bort noen på min forrige bil med gul Riccardo, men det var ikke i nærheten av samme omfang som det der. Medium til agressiv clay er uansett verdt et forsøk.

Angående det sorte, kan det være plast, en type foile eller rett og slett mattere lakk? Mange biler har en mye grovere og mattere lakk på kanaler.

Hva slags bil er det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er nok matt lakk på pga steinsprut. Slike lakkskader kan bli ganske pene igjen med maskinpolering og skikkelige polishprodukter beregnet på det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fjernet nettopp slike malingsflekker med clay på en mercedes, de hadde vært på bilen i lengre tid men gikk lett vekk faktisk :)

Jeg brukte clay ifra elitecar

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive