Chris-520e39

Sonax Dekkfornyer

Hei folkens!

Under mitt opphold her på Gran Canaria har jeg ikke klart å legge hobbyen helt til side, så derfor ble det kjøpt inn ett stykk Sonax Xtreme Tire Foam for 9 euro. Noen som har erfaring med denne? Prøvde den på dekksidene på den meget møkkete Renaulten vi har som leiebil og resultatet ble ok, blir nok enda bedre med en god svamp til å gni det inn med :)

Lurer også på om noen har erfaring med Sonax Interiør Shine? Tror også denne er fra denne "xtreme"-serien.

Chris :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre at du drar med deg hobbyen på ferie også...varmer et bilpleie hjerte det...

Nei kjenner de ikke jeg i allefall, men sonax skal være en bra sak det, er den i trykkbeholder skal den egentlig ikke på flyet, bar så du er obs...

Kjøp og test i leie bilen....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte nesten bare få det med, var jo så billig! (Evigvarende argument!)

Ang. trykkbeholder så får det gå bra, er sikkert utallige kvinner som har med seg hårspray og hva det måtte være i bagasjen. Så får bare legge den godt inne i kofferten :)

Skal teste på hjulene hvis jeg finner noe som er litt bedre enn tørkepapir, så blir det nok litt andre ting også! Kjøpesenterets eget merke holder jeg meg forøvrig langt unna :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den holder i "noen dager", altså den er bedre enn Turtle Wax sin extreme sak. Liker ikke at den er i skum-form for da får jeg skummet på felgen.. Den renser også litt, så når jeg prøvde den på en bil (som har kaplser), så ble det masse seig møk som rant nedover kaplsene.. Litt kjipt, vaske igjen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive