Øyvindgk

Min Octavia RS 2.0tfsi

Hei

På tide å få laget en tråd om godbilen. Kjøpte denne i September i fjor, etter å ha hatt samarbeid med noen bilforhandlere på jobben og denne var utstilt. Jammen kjøpte jeg meg ikke bil. Er jo ikke så mange bensin av denne, så måtte slå til. Synes også Skoda virkelig har fått det til på denne...

Planene framover er ikke veldig store, skal ha en 3 dagers full shine nå i påsken. Blir nye griller foran, milltek eksos, litt senking ellers er målet en clean look hele veien.

Her er noen bilder fra i vinter.. Men blir fler så snart jeg er ferdig med shine :)

post-2358-0-16125000-1303155439_thumb.jp

post-2358-0-64211200-1303155444_thumb.jp

post-2358-0-59361700-1303155449_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice denne her... B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det :)

Kan se ut som jeg får varene fra deg i morgen. Passer fint!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil dette, liker fargen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. Flerre sida på det ene dekket i dag, kom borti kanten på en gigantisk telehiv. Da røyk noen tusen til nye dekk.

Flott land??

Meeen, får holde motet oppe med det bildet her da. :) Skal også handle litt scholl produkter, SV og CG produkter i morgen. Så nå skal jeg kose meg et par dager :)

post-2358-0-88579000-1303243197_thumb.jp

Endret av pax702
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt man kan kreve erstatning av veivesnet om man ødelegger felger/dekk pga alt for dårlig vei vedlikehold. Dette er dog bare "rykter" / "historier" jeg har HØRT og ikke prøvd selv da jeg ikke har kommet i en slik situasjon. Kansje verdt ett forsøk? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt man kan kreve erstatning av veivesnet om man ødelegger felger/dekk pga alt for dårlig vei vedlikehold. Dette er dog bare "rykter" / "historier" jeg har HØRT og ikke prøvd selv da jeg ikke har kommet i en slik situasjon. Kansje verdt ett forsøk? :)

Det stemmer det, men å gå løs på statens veivesen/mesta er jo håpløst. Er en kamp som jeg ikke orker. Da skal det bevises og bevises litt til og møter nok ikke en imøtekommende gjeng heller.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer det, men å gå løs på statens veivesen/mesta er jo håpløst. Er en kamp som jeg ikke orker. Da skal det bevises og bevises litt til og møter nok ikke en imøtekommende gjeng heller.

Det hørtes ut som en korrekt beskrivelse av statens uvese...jeg mener vegvesen :)

Endret av Bilpleie gærning
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive