rogersolmyr

Cred-knappen

25 innlegg i emnet

Har opplevd et par ganger at jeg gitt andre cred ved en feiltakelse når jeg bruker Ipad. Det er veldig lett å komme borti denne knappen når man scroller seg nedover en tråd, eller man vil se hvem de andre som har gitt cred er, og det er ingen form for bekreftelse som må gjøres.

En gang var det faktisk veldig uheldig, hvor jeg slett ikke ville være en av de som ga cred.... Det er jo ikke mulig å angre her?

Er det andre som har opplevd det samme, og er det mulig å få en bedre løsning på dette?

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også lagt merke til at det har blitt noen litt rare "kred" innimellom.... det er jo fort gjort å bomme. så en "bekreftelse" eller angre funksjon hadde nok vert greit...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hatt det problemet jeg, men jeg har nå heller ingen ipad.

Men er jo greit at man må gi en liten bekreftelse ja. Enten det eller en mulighet til å angre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som en løsning er på plass allerede. Med en rød knapp

edit. Og der forsvant den igjen

Endret av Petter
3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har hent hos meg også når jeg har brukt ipad. har ikke tenkt så mye over det som ett problem før nå, men en bekreftelse hadde egentlig vært kjekt å få opp når man trykker så man slipper slikt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som en løsning er på plass allerede. Med en rød knapp

Finner ingen rød knapp jeg?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner ingen rød knapp jeg?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere tenker ikke mye på de som ellers ikke ville fått noen Cred :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere tenker ikke mye på de som ellers ikke ville fått noen Cred :lol:

Litt kjipt og skrolle nedover en side hvor noen kaller deg ett "rasshøl" og man klarer og komme bort i cred-knappen til rasshølet som skrev det :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller når andre blir omtalt i lite hyggelige ordelag...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller når andre blir omtalt i lite hyggelige ordelag...

Ja... ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen i "systemet" som har sett på mulighetene her?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe valg for dette idag, men neste oppdatering får denne muligheten. Den vil komme i løpet av sommeren en gang sånn ca tror jeg :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer sån cirka rundt omkring om ikke så veldig voldsomt lenge rundt det neste halvåret, en gang etter at bilpleie blir vanskelig for mange igjen vil jeg tro sån omtrent? :lol:

Endret av Bjerknez
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en av årsakene til at jeg styrer unna alt med trykkskjermer. Takke meg til mus. Det blir akkurat som med manuell gir, man har mye bedre kontroll på hva motoren holder på med ;)

Endret av Aspiranten
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er en av årsakene til at jeg styrer unna alt med trykkskjermer. Takke meg til mus. Det blir akkurat som med manuell gir, man har mye bedre kontroll på hva motoren holder på med ;)

Indeed :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe valg for dette idag, men neste oppdatering får denne muligheten. Den vil komme i løpet av sommeren en gang sånn ca tror jeg default_tongue.png

Sommeren er lang i år :) Bare kikka litt rundt i dag.Er utrolig mange innlegg som får cred, og mange av de er ikke ved en feiltakelse heller.Jeg gir credpoeng for de fleste s&s her, for det er mange gode! Men jeg gir ikke cred for en litt morsom kommentar liksom :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

X2, hvis man begynner å misshandle credknappen, er det ikke noe sjarm med å få cred lengere..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer litt på det med å se hvor man har fått cred jeg :) Hadde vært artig om man kunne sett det uten å måtte lete seg halvt ihjel..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive