Michael

Iron X

Testet også ut Iron X for første gang. Bilen var svart så det var dårlig med tydelige mørkelilla flekker å se. Det dryppet dog litt på grusen under bilen. Noe smuss var det altså.

Er bare litt usikker på bruken.

Regner med at bilen vaskes og får en god dose avfetting først (Prickbort + Surfex). Men etter det? Skal Iron X på tørket eller våt bil? Tipper tørr. Bør jeg claye først eller ikke?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg avfetter og vasker bilen før jeg tilslutt går over med Iron X på en så tørr bil som mulig uten å tørke den :) 5-10 min virke tid og spyl av..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da gjorde jeg det jo nesten helt korrekt! Kunne bare hatt den sittende litt lenger. Sikkert morsommere å se iron x drive med piggstøvjakt på en lys bil :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok en Ford Kuga i helgen jeg testet IronX på. Da tok jeg først Prickbort på i noen minutter, deretter Surfex HD i noen minutter så avspylingn med HT før en rask håndvask. Deretter tok jeg felgene, slik at når jeg begynte på IronX var bilen så godt som tørr.

IronX funket iallefall knall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo hørt rykter om at Iron X lukter dritt. Men så dum og nysgjerrig jeg var åpnet jeg flaska og stakk snuta nedi...da var det gjort...not funny :blink: Neste blir en uåpnet P21S...

Takk for svar folkens.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IronX er det produktet som lukter verst, etter å ha lukta på dette måtte jeg sitte med nesa i insignis boksen i 10 min etterpå for å bli kvitt ironx lukta :lol:

P21S kan nesten ikke måle seg med ironx, jeg har dog den nye p21s da.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke vært så heldig å luktet på iron x enda, kommer 1 liter imorgen, men p21 lukter dritt, men den setter seg ikke i neseborene :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iron bruke Cut, er lukten veldig sterk, nok til å skade hodet mitt, jeg bruker den med en respirator. resultatet er fantastisk jeg ikke gi.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iron X lukter kriminelt vondt. Den lukter rett og slett motbydelig... Normalt luker det meste innen bilpleie veldig godt, og dette trodde jeg også gjaldt Iron X.... var ikke så lurt å presse nesa nedi flaska.... <_<

Leste forøvrig et morsomt innlegg på Detailingsworld:

I made the mistake of putting a spray nozzle on in the kitchen. Wife is still not talking to me.

Another excellent result of iron-x!!!!

Edit.

15 min etter jeg åpna flaska, lukter det fortsatt egg/spy her..

Endret av Bjerha
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iron bruke Cut, er lukten veldig sterk, nok til å skade hodet mitt, jeg bruker den med en respirator. resultatet er fantastisk jeg ikke gi.

Respirator fakltisk.. :) Google Translate? =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Respirator fakltisk.. :) Google Translate? =)

Ja, han er fra Brasil.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blander dere ut Iron-X ? Eller kan den ikke blandes ut?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blander dere ut Iron-X ? Eller kan den ikke blandes ut?

bruker den ublandet på tørr bil :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive