EivindE91

Kjøp av Audi A3 2007-->

Hei dere

Virker som der er endel VAG folk her inne, derfor spør jeg om det er noen som vet om vanlige feil ved disse bilene? Vurdere 2.0 TDI å helst Ambition pakken. Har ikke hatt noe befattning med VAG bortsett fra at jeg har boble, men det kan jo ikke sammenlignes med dagens biler. Kjører rundt i en Mazda 3 nå om dagen, men ønsker bedre plass i førerposisjonen. Er lang i beina :).

Ser også at den leveres med en 1.6 TDI på 105 hk, hvordan er den?

På forhånd takk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min forrige bil var en 2007 Audi A3 Sportback 1,9 TDI m/Ambition. Var veldig fornøyd! Hadde ingen problemer i det hele tatt bortsett fra at bunnpluggen måtte skiftes (garantisak). Praktisk bil, god å kjøre, kvikk (enda kvikkere etter å ha vært innom TS-Racing), og dessuten synes jeg den ser bra ut.

Lykke til!

//Atle

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei dere

Virker som der er endel VAG folk her inne, derfor spør jeg om det er noen som vet om vanlige feil ved disse bilene? Vurdere 2.0 TDI å helst Ambition pakken. Har ikke hatt noe befattning med VAG bortsett fra at jeg har boble, men det kan jo ikke sammenlignes med dagens biler. Kjører rundt i en Mazda 3 nå om dagen, men ønsker bedre plass i førerposisjonen. Er lang i beina :).

Ser også at den leveres med en 1.6 TDI på 105 hk, hvordan er den?

På forhånd takk.

Faren min har en 2.0TDi Quattro 170hk, han er veldig fornøyd med bilen og har heller ikke hatt noe tull med den..

Han sitter også godt, han er 192cm høy.

1.6TDi har jeg ingen erfaring med.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive