Frix

Waterblade.

Hei!

Jeg har gått til anskaffelse av Swissvax waterblade til tørking av bilen. Det jeg lurer på, er om denne er helt sikker med tanke på riper? Har en følelse at jeg mister litt kontrollen med denne, kontra tørking med håndkle. Jeg synes også den er litt "knotete" å bruke. Noen synspunkter på dette?

Mvh

Frix.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du fleste holder denne unna lakken. Blir brukt på vinduer osv, eventuelt på lakk før korrigering :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du fleste holder denne unna lakken. Blir brukt på vinduer osv, eventuelt på lakk før korrigering :)

Var det jeg trodde...oppdaget nemlig en liten ripe på panseret etter at jeg hadde brukt denne. Tror synderen er waterblade`n <_< Jaja, noen bomkjøp må man vel regne med :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er rart Swissvax har den i sitt sortiment. Den innebærer en viss sjanse for riper ved å bruke slike.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er rart Swissvax har den i sitt sortiment. Den innebærer en viss sjanse for riper ved å bruke slike.

Ja, det er jeg enig i. Er jo veldig fornøyd med de produktene jeg har kjøpt derfra, så da tenkte jeg dette også var et godt produkt. Men, da blir den nok liggende på hylla og samle støv <_<

Elles så må jeg si at jeg er ny på forumet, og jeg gleder meg til å bli bedre på bilpleie! Mange utrolig flinke folk her, med utrolig kunnskap og dyktighet :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er glimrende til vinduer, og til og dra av vann på cabriolet stofftak

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på med en bil nå hvor jeg fant en slik en i bagasjen... Hele bilen er forøvrig full av RDS og swirls... og lakken er hard BMW lakk...

Så jeg ville nok ikke engang brukt den på vinduer unsure.gif

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På husvinduer er den god, eneste den duger til syntes jeg...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive