Gå til innhold
johnsta

Helle fra Gallon kanner

Recommended Posts

johnsta    49
johnsta

Har de vanlige pumpene, men begynner å bli lei av dem. Blir mye søl, spesielt når jeg må frakte dem.

Så en type på detailingworld for en stund siden, og nå ser jeg Scandicshine har dem. Noen som har disse og vil dele sin erfaring?

http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&products_id=338

Ser veldig greie ut. På såpe og annet tyktflytende, er det vell bare å klippe av litt mer av spissen..

Endret av johnsta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Odd-M    25
Odd-M

Flere som er møkklei pumper skjønner jeg... Skal bestille meg noen slike på første bestilling. Håndpumpene gis bort til førstemann som henter eller betaler frakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tomas    339
Tomas

Denne falt heller ikke særlig i smak hos meg, så jeg pleier å rive av 2 ark på dorullen, rulle den sammen på langsiden og knytte den rundt kanten på dunken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
johnsta    49
johnsta

Denne falt heller ikke særlig i smak hos meg, så jeg pleier å rive av 2 ark på dorullen, rulle den sammen på langsiden og knytte den rundt kanten på dunken.

Mener du pumpene eller de jeg lenket til? Linken er ikke til pumpene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tomas    339
Tomas

Pumpene jeg ikke likte.

De du linket til bruker jeg til småflasker med polish i, men vil sikkert fungere greit til såper.

Men tipset mitt angåend dopapiret var generelt ment til såper, avfetting, felgrens osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Popp    59
Popp

Er faktisk ikke plaget av pumpene, men det skal vel sies at jeg stort sett er nøye med å tørke av tuten nårr jeg er ferdig også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
johnsta    49
johnsta

Er faktisk ikke plaget av pumpene, men det skal vel sies at jeg stort sett er nøye med å tørke av tuten nårr jeg er ferdig også..

Hadde sikkert vært greit når en har kannene stående samme plassen hele tiden, men stress å ha med å gjøre når en skal pakke dem med seg. Jeg skal teste dem jeg linket til, og se hvordan de fungerer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Popp    59
Popp

Hadde sikkert vært greit når en har kannene stående samme plassen hele tiden, men stress å ha med å gjøre når en skal pakke dem med seg. Jeg skal teste dem jeg linket til, og se hvordan de fungerer :)

Har de stående i en slik metallkasse, grei å flytte rundt på ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Hvorfor har du ikke produktene over på mindre flasker? Hvis jeg må ha med meg utstyret mitt så har jeg det alltid over på mindre flasker:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
TrulsMoen    24
TrulsMoen

Trur ikke bare det er deg som tørker av tuten når du er ferdig :lol:

Men fra spøk til alvor. Kan du ikke bare bruke ei trakt ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Popp    59
Popp

Hvorfor har du ikke produktene over på mindre flasker? Hvis jeg må ha med meg utstyret mitt så har jeg det alltid over på mindre flasker:)

X2 på den, har kjøpt en hel haug med slike flasker hos Scandicshine..

Ser for meg at det kan bli brysomt å få klemt ut f.eks CG CW&G ut av en gallonkanne samtidig som man skal holde denne opp ned, selv om dette ikke er den guffa som er seigest, så ser jeg for meg at den er seig nok..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
johnsta    49
johnsta

Jo, men har bare måttet flyttet hele samlingen mye i det siste, så gjerne derfor jeg har fått litt hat-forhold til dem. Mulig jeg overreagerer :) hehe. Uansett, prøver de jeg linket til, å se om jeg liker dem..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig